Snowx Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Har meldt meg inn i Mazda-OGN. Generelt syns jeg det blir for mye forumer, og da blir det fort lite aktivitet på de! Bilen uten spoiler? tjaaa, den er jo fet fra noen vinkler uten spoiler hehe, men siden råtassen har noen liggendes så får jeg nok se ann åssen de passer. Rumpa blir litt brå uten! Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frooode Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Jeg syntes den er tøff uten spoiler jeg, Sindre! Siter brap-brap-brap 1984 Mazda 929 1980 Mazda RX-7 1976 Mazda 818 De Luxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Spørs om det blir spoiler! Roy har jo tilbudt meg en billig, men etter hver dag som går så syns jeg egentlig den ser ålreit ut uten! Nå skal det jo også sies at jeg regner med at bilen får en ny modifisert bakluke (pickup plan aktig) :P (får med flere dekk da!)... Har også straks trekt om alt av interiør (untatt dash og seter) i svart skai. Monterte anlegg i forrige uke (Peerless 12", dynabel 4ch, Peerless 5" frontsett) *DUNK DUNK DUNK* Fremdeles venter jeg på de siste delene jeg trenger før sommern.. Blir shoppingstop nå så regner ikke med det blir mye mer snax enn KaaZ diff og kanskje FMIC... SINDRE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 pickup plan plannen håper jeg var en dårlig spøk? vel vel smak og behag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 hahaha... no comment Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Da har jeg endelig fått satt sammen det meste av bilen. Det jeg mangler før sesongen er å montere bremsesystemet, clutch, diff, og understellsforingene! (se høydeforskjell mellom forann og bak!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Hvis du skal kjøre på banen med den bilen må den kjøres med høyere fart på bakhjula enn forhjula! Jeg får drifting assosiasjoner med en gang jeg ser en FC. Kult farge og felgvalg. Ikke gjør no mer med utseende nå da, keep it clean :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 hehe, rå bil! men den fjærkonfigurasjonen ser jeg ofte på rallycrossbiler :D eida, ikke vondt ment.... men når kryper den lavere forran? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 haha, står Tein RA bak med 40-50mm senking og forann er det orginalt. Ser dust ut og er vel ikke akuratt optimalt for min type kjøring heller :) Vet ikke helt når jeg får satt på coiloversene forann. De lekke noe voldsomt og må overhales, men håper det blir før sesongstart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toys r us Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 neste modden du må gjøre på bilen er å kjøpe nye slanger til radiator osv :D:D:D:D:D:D:D HEHEHEHHEHEHE og husk ha med 5 l kanne med vann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 hahahaha, HYSJ! Ikke si det høyt :P ... Hele bilen trenger en shinings, og ja.. SPESIELT i motorrommet! Sprekte slanger langs veien er ikke morro.. hadde flaks i går håhå :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Hva ER det du har du drivi med nå a?! Tatt Pursuit of Perfection til et nytt nivå? :drive2 Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Sindre, jeg kondolerer så jævli! synd at det skulle gå DEN veien til helvete, nå som det begynte å bli morro:) Endelig fikk du teken på å ratte den jævla faenskapen så måtte du plukke gresset:) Dette fixer vi med skjærebrenner og strips!... Du vet hvor du finner meg! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 sinnsykt kjipt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Fortsat ingen som har bilder!? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg