cREATURe Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Forslag til motor :D De to bitene du allerede har skulle passe fint oppå denne. Hvilke audier er det som har det 5E spjeldet? Hadde ikke vært feil om et slikt et fant turen ned i min GTI også :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Hvilke audier er det som har det 5E spjeldet? Hadde ikke vært feil om et slikt et fant turen ned i min GTI også :) Er vel eldre Audi 100, Audi 90, Vw Santana og andre Vag med femmer.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Regner dog ikke med det skal bli mye bilstereo på det batteriet ;) Stemmer det! Har kjørt nå i 2 år og ca 45.000km uten så mye som en radio i bilene mine :eddie Men det er faktisk mere futt i dette enn det orginale ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Har prøvd å få denne godkjent med 16V, men det var visst bare å glemme.Så da blir den godkjent med 112 hk ihvertfall ;) [***]http://home.no.net/maniac/LEGO/godkjenning.jpg[/***] Nå er det ikke all verdens hjelp i dette, men jeg tolker det dithen at de ønsker deg lykke til med å gjøre en god jobb med å bygge understellet skikkelig og godprate med biltvilsvinet. :) Riktignok er det ikke Norge, men i Tyskland går det da vel flere enere med 16V og doble gassere. Regner med at disse er godkjent? Selv sliter jeg med at Toyota No®way nekter plent å være med på noe som helst. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 halla... litt veldig off toppic men.. du jobber ikke tilfeldig hvis som snekker for okk??? Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 halla... litt veldig off toppic men.. du jobber ikke tilfeldig hvis som snekker for okk??? Jeg driver med mye rart, men snekker er jeg nok ikke. Akkurat nå er jeg vedlikeholdsjef/maskiningeniør på Nexans. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Jeg driver med mye rart, men snekker er jeg nok ikke.Akkurat nå er jeg vedlikeholdsjef/maskiningeniør på Nexans. hehe... okay.. nei møtte en som ligna no skummelt på deg på et bygg på andabru her en dag.. Ukjent bror.. hehe... snakkes Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Da var jaggu felger sikra... 7" og 8X15 Porsche Fuchs m'm Bare en ørliten halvtime med Autosol så er mye gjort..... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Noen som kan gjette hva dette skal bli? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Logo i grillen? :D Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 namnam! grymme felger! ..da du først er igang kan du vel få frest deg ett toppdeksel til motoren med legokloss form? hehe Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Dette blir vel bra! Elseker følge med på Golf prosjekter! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Etter forrige helgs banekjøring blir det litt andre planer for LEGO... Jeg får quote meg selv...blir som sagt litt andre planer etter banekjøringa på Våler + noen dagers intens lesing av 7 siste årgangene med PerformanceVW. Har begynt med kleening av motorrom, dvs fjerning av vannkassa. Skal også helsveise alle skjøter for ekstra styrke og sveise inn deler av buret mot dempertårna foran. Begynte igår og mens jeg bråkte som værst så sov Polardego bare dypere og dypere....: klø : Litt før og etter bilder: Sjekka også resten av bilen og det er BARE overflaterust : rock : Vannkassa med rammenummer på er kjekk å vise når man skal ha regget den... Blir jobbing fremover... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 kanon! Har du snakka med BT om fjerning av vannkasse ? Eller hvordan gjør du det ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Einser med Fuchs! Tøft! Skjønt, de felga hadde blitt fete på bobla mi :D Du vet ikke om noen andre til salgs da? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg