Gå til innhold

Egentlig O.T. Men om bil-stereo diskusjon.

Ranger emnet

tOFFY

Anbefalte innlegg

Reklame fra forbrukere får dere aldri kjøpt (selv om jeg misstenker enkelte her inne for litt sidesprang der) men ærlig, svart/hvit kritikk og ros fra forbrukerne må alikevel sensureres fordi firmaet det kanskje gjelder ikke har betalt.
Jaha... så om jeg gir enkelte kunder en fet rabatt og ønsker at de nevner TransMedia i annethvert innlegg her inne så synes du det er helt greit? Slikt bidrar bare til forsøpling her inne... enkelte private brukere her inne gir jo tips i vilden sky om produkter som knapt relaterer seg til hva trådstarter ser etter noen ganger, bare de får nevnt et merke eller hvilken butikk de har kjøpt noe fra... det ser helt latterlig ut i mine øyne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tror det er linkingen her inne som er problemet ikke din glede over de nye produktene du har annskaffet;)

.

vet ikke hva jeg skal si jeg...annet enn gå ut å lek ... ha det gøy... gi slipp på internettets harde grep og la deg henslenges inn i en avslappet og morsom tilværelse... kort eller lang.

Når ble livet så forbanna seriøst at ALT må utdiskuteres (er det ett ord egentlig? :D) og analyseres til siste detalj... hva tenker egentlig slike folk når de kikker opp på himmelen? tror jeg hadde fått angst jeg hehe.

Uff.... nei... jeg skjønner dere betalende og jeg skjønner de ikke betalende... når alt kommer til alt så er det vel ikke noe vi vanlige har å si på... er ikke mitt forum dette og ikke mine lover men skal jeg tilbringe tiden her så må jeg vel leve slik sjefene i forumet har bestemt... :)

Nå er det helg... kos dere... ikke tenk og snakk... gjør noe! Livet er ikke gitt dere for å krangle å diskutere :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha... så om jeg gir enkelte kunder en fet rabatt og ønsker at de nevner TransMedia i annethvert innlegg her inne så synes du det er helt greit? Slikt bidrar bare til forsøpling her inne... enkelte private brukere her inne gir jo tips i vilden sky om produkter som knapt relaterer seg til hva trådstarter ser etter noen ganger, bare de får nevnt et merke eller hvilken butikk de har kjøpt noe fra... det ser helt latterlig ut i mine øyne.

NEI det er ikke det jeg mener.... hvem snakker om rabatt osv? jeg snakker om folk som faktisk mener det de sier og som ikke er kjøpt og betalt...

Har aldri sagt at de som kjøper kundene sine fortjener reklame her?

det du mener jeg synes er helt greit er det jeg sa som var negativt... at folk kjøper kundene sine.

se her :

Negativt: Reklame fra forbrukere får dere aldri kjøpt (selv om jeg misstenker enkelte her inne for litt sidesprang der)

Positivt: men ærlig, svart/hvit kritikk og ros fra forbrukerne må alikevel sensureres fordi firmaet det kanskje gjelder ikke har betalt.

Ta f.eks en ikke betalende kar her inne... han har ALDRI bedt meg eller noen andre kunder om å "selge" eller drive pr for han på noen måter... ALDRI...

grunnen til at jeg anbefaler folk å kanskje vurdere han og de produktene han viderefører er enkelt og greit at jeg aldri har opplevd en bedre person og kundebehandling. og så er produktene hans en åpenbaring for meg iallefall.

Ja Odd H.... flink gutt :) skal snart leke jeg og!

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.... nei... jeg skjønner dere betalende og jeg skjønner de ikke betalende... når alt kommer til alt så er det vel ikke noe vi vanlige har å si på... er ikke mitt land dette og ikke mine lover men skal jeg tilbringe tiden her så må jeg vel leve slik sjefene i landet har bestemt...
Ehh... jeg trooor Odd-Helge snakket om lovene/reglene til Bilforumet, ikke Norges Lover... :D

Nå er det helg... kos dere... ikke tenk og snakk... gjør noe! Livet er ikke gitt dere for å krangle å diskutere
Våkn opp selv og face reality... dette er et DISKUSJONSforum!! ;) Det er MENINGEN man skal diskutere her inne... greier man ikke være faglig uenig med andre og formidle dette skriftlig, er det nok bedre å gå ut og kikke opp på himmelen ja... eller :???:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh... jeg trooor Odd-Helge snakket om lovene/reglene til Bilforumet, ikke Norges Lover... :D

Våkn opp selv og face reality... dette er et DISKUSJONSforum!! ;) Det er MENINGEN man skal diskutere her inne... greier man ikke være faglig uenig med andre og formidle dette skriftlig, er det nok bedre å gå ut og kikke opp på himmelen ja... eller :???:

Må du ha alt 100% inn med teskje? land=forumet i den betydningen. tenk litt utenfor normalen da.

Diskusjonsforum ja men jeg kommer ikke inn på forumene for å krangle og svartmale.... jeg kom hit for å diskutere som en voksen person.

Faglig uenig er en ting men å direkte bli forbanna og sjalu på folk fordi de kanskje sa noe som var litt mere nyttig enn det en annen faglig person sa mener jeg er type uproffesjonelt og umodent.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han greier seg vel nok med å sende ut ureglementerte PM's med tilbud til brukere her... :D

ureglementert?

er det ulovlig å gi tilbud på pm og hvis man ikke har betalt ?

det er vel en sak imellom han som får tilbudet og han som sender det.... privat melding.. ?`

Kanskje forumet her burde bli en klubb... med medlemsavgift.. hehe

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ulovlig å gi tilbud på pm og hvis man ikke har betalt ?

det er vel en sak imellom han som får tilbudet og han som sender det.... privat melding.. ?

ureglementert?

Nei, det er ikke lov for ikke-betalende firmaer iflg. reglene på Bilforumet å sende ut pristilbud på PM. Og det har blitt misbrukt av MANGE ikke-betalende her inne.

Igår ble det ikke lenger mulig for ikke-betalende firmaer å sende ut PM's noe mer, og det irriterer nok endel ikke-betalende firmaer idag ja. Så det kan bli mange nye brukere her fremover som lovpriser diverse butikker i sitt første innlegg på forumet.

Kanskje forumet her burde bli en klubb... med medlemsavgift.. hehe
Just precis hva det er... firmaer som vil tjene penger her inne, får betale litt for driften av det. Helt logisk spør du meg. Brukere som ærlig og oppriktig vil fortelle om positive erfaringer om produkt og butikk her inne, er enkle å få øye på, og de vil neppe bli sensurert... på samme måte som det er enkelt å se hvem som har en eller annen interesse i diverse firmaer her inne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke lov for ikke-betalende firmaer iflg. reglene på Bilforumet å gi pristilbud på PM. Og det har blitt misbrukt av MANGE ikke-betalende her inne.

Igår ble det ikke lenger mulig for ikke-betalende firmaer å sende ut PM's noe mer, og det irriterer nok endel ikke-betalende firmaer idag ja. Så det kan bli mange nye brukere her fremover som lovpriser diverse butikker i sitt første innlegg på forumet.

Just precis hva det er... firmaer som vil tjene penger her inne, får betale litt for driften av det. Helt logisk spør du meg. Brukere som ærlig og oppriktig vil fortelle om positive erfaringer om produkt og butikk her inne, er enkle å få øye på, og de vil neppe bli sensurert... på samme måte som det er enkelt å se hvem som har en eller annen interesse i diverse firmaer her inne.

jo du blir sensurert om du nevner feil firma...

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo du blir sensurert om du nevner feil firma...
Det er riktig at det ikke er lov iflg. Forumreglene for brukere å reklamere for ikke-betalende firmaer her inne, men du må se forskjellen på det å nevne et firma i et innlegg for å bevisst rekruttere kunder til det firmaet, eller å nevne et firma på oppfordring i et innlegg som et eksempel på et sted man f.eks har fått bra service... det er faktisk forskjeller der som Moderatorene nok greier å se.

Og alt løser seg jo uansett ved å kun nevne produktet... det er vel gjerne det som er interessant for brukerne... så greier de nok å finne ut hvor de kan kjøpe det hen selv om det er aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider