TurboXs Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Trenger blokk og topp som dummy til bygging av grenrør. motoren er en s50b30 3L M3 men som j har forstått er det flere her som passer omhverandre. gjerne noe rustent og defekt, det er det samme for meg. helst ikke så langt fra drammen. 92217804 Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 opp Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 er nok ikke så mye som går om værandre der,m motorene er ikke like som noen a de andre motorene,mulig 3.0&3.2er lik.m5 3.6&3.8 er ikke samma motoren ivertfall.å ingen andre topper er identiske med m toppene heller. Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 nei ikke vet jeg men j vet det er en masse stress og fixe til noe som j kan skru flensen til grenrøret mitt i. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Jeg trur det at M50 motorene har samme eksos side som S50 motoren, så grenrørene passer om hverandre, altså. Det vil være lettere for deg å finne en dummy motor :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 det er det jeg har hørt oxo siden noen mente m3 grenrør kunne brukes på en 328 e.l faen må da kunne være noen som har en rasa slik liggende Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg