Polardego Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Prøvde å slå av en Bmw-prat når vi stod å se på den panamabrune audi 80 på vag-treffet på lørdag, men skjønte at du var i Vag-modus da så jeg ga opp ganske fort :) Tror denna blir bra når den blir klar iallefall :D Hilsen Trond Var i VW-Modus da vettu, det er en bil som betyr mer enn de alle andre... :) Men vi få ta det igjen senere... Stikker innom Stokstad i morgen, det er sikkert ett eller annet man trenger... Takk for tips... Største utgiften for meg på denne bilen er interiøret som må trekkes opp, er bare lurv igjen av setetrekkene... :( Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Og de var like pene som på bildene... :thumb Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 sånne vil jeg ha også. bu-hu. hva er dimmen på dem a håkon? mange prosjekter på gang nå... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 En liten update... BMW'n står nå her sammen med en haug med Golfer, vurderte og selge den, men setter bare den bort en liten stund til jeg er klar til begynne med den... Gav den en skikkelig vask her om dagen, og det er et sinnsykt bra utgangspunkt... Trenger lakk og interiør, så er den helst strøken... (+BBS'ene og senk da seff) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Den er som de fleste bilene deres, TØFF!! hehe Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Bilen står nå godt og lagret mens den venter på tur... Men den blir beholdt... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Nåh.. Skjer det noe mer med denna bilen for tiden, eller samler den spindelvev? :spider Er på en måte "litt" spent på hvordan den blir til slutt....:happyhappy: Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Nåh.. Skjer det noe mer med denna bilen for tiden, eller samler den spindelvev? :spider Er på en måte "litt" spent på hvordan den blir til slutt....:happyhappy: Akkurat nå står den på et tørt lager på Skedsmo, der får den stå en stund til... Han planer om å kanskje få den ferdig i år, da det egentlig ikke er så veldig mye jobb å få det gjort... Vi snakker vel Lakk og interiør i første omgang, etterfulgt av senk og felgs... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Flott :) Man følger med videre! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 De er fete de bbsene. jeg har samme. men desverre 7x15. hvor fikk du tak i dine? url? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 De er fete de bbsene. jeg har samme. men desverre 7x15. hvor fikk du tak i dine? url? Opprinnelig skrevet av vrtx å syke F! du har skaffet deg tidenes råeste felger! Edit: hvor kjøpte du de forresten? Via et tysk forum... ;) Du finner alltids noen her: http://www.Ebay.de Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Tenkte jeg skulle mase i denne tråden óg da jeg også er innehaver av samme bil. De oransje blinkerne, de var ikke strøkne vel? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Tenkte jeg skulle mase i denne tråden óg da jeg også er innehaver av samme bil.De oransje blinkerne, de var ikke strøkne vel? Jo, mener det... Vet ikke om de ble kasta i den o'store ryddeaksjonen vi hadde her før jul. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Nå har det vært alt for mange einsere i det siste, nå er det på tide og få bimmern ned fra låven og inn i lakkboksen... Kommer en donorbil slik at jeg får de siste delene jeg trenger og vil også sitte igjen med noen deler igjen... Så om noen trenger no, let me know. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2+2=quattro Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 håper du fortsetter med e-21'en, de er biler med mye skjarm og begynner å bli nesten like skjelden som ''02''. pappa hadde en sånn (316 med gasser), vandra nesten 500 tusen før han satte den bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg