Goof Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Vurderer et par nye høytalere. Er det noen firmaer i Oslo området som både selger og monterer? Kun snakk om å bytte høytalerne i dørene, men orker ikke begynne med det selv. mvh. jarand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Ta en telefon til Audio Art (901 39894) eller Strømmen Bilradio (63 81 47 22). Ellers kan det hende ENgen Audio kan hjelpe deg med monteringen (926 17122) Lykke til hvertfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Vurderer et par nye høytalere. Er det noen firmaer i Oslo området som både selger og monterer? Kun snakk om å bytte høytalerne i dørene, men orker ikke begynne med det selv. mvh. jarand Jepp.. Hvilken bil har du? Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goof Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Peugeot 206 (99). Kan du anslå sånn ca hvor mye montering koster? Tenker da på begge fronthøytalerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Peugeot 206 (99). Kan du anslå sånn ca hvor mye montering koster? Tenker da på begge fronthøytalerne. Jeg er ikke sikker på om man må ta av dørtrekk eller ikke, men hvis jeg slipper det, og du kjøper høytalere som passer, så er montering GRATIS! Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Å si BassBrothers er lokalisert i nærheten av Oslo blir vel noe geografisk ukorrekt :biker hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hvor ble det av posten min?? Jeg vil som sagt anbefale deg å ta kontakt med xxxxx her på forumet...Flott service! Mod-Edit: Din forrige post ble slettet pga reklame for ikke betalende firma. Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hvor ble det av posten min?? Jeg vil som sagt anbefale deg å ta kontakt med *pip* her på forumet...Flott service! Den posten din ligger bak Åsgård sammen med all den andre snikreklamen du bederver forumet med. Hvis du ikke roer deg ned blir begge brukerne bannlyst herfra. Ha en forøvrig fortreffelig aften :) mvh Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 er vel bare å lete i gule sider det,burda da være noen bilstereosjapper å velge i rundt Oslo... er fint å se at moderatorene følger litt med her innimellom;) keep up the good work Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Jeg er ikke sikker på om man må ta av dørtrekk eller ikke, men hvis jeg slipper det, og du kjøper høytalere som passer, så er montering GRATIS! Nå kanskje du ser posten min.. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg