runarjoh Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Har en gammel mazda 626 - 86 modell - 2.0 l når bilen står i ro (når biln er varm) så er omdreiningene på motoren veeldig ustabil slik at motoren stopper om jeg ikke holder på gasspedalen...normalt skal vel den gå rundt 800/900 omdreininger det lukter også noe voldsomt mye drivstoff i bilen når jeg har på varmeanlegget i bilen. Noen som har anelse på hva som kan være problemet og hvordan fikse dette? setter pris på alle svar! ja, jeg har prøvd å tatt av luftfiltret å sett om det som var galt...men nei.. :\ Siter 1999 Passat 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Har en gammel mazda 626 - 86 modell - 2.0 l når bilen står i ro (når biln er varm) så er omdreiningene på motoren veeldig ustabil slik at motoren stopper om jeg ikke holder på gasspedalen...normalt skal vel den gå rundt 800/900 omdreininger det lukter også noe voldsomt mye drivstoff i bilen når jeg har på varmeanlegget i bilen. Noen som har anelse på hva som kan være problemet og hvordan fikse dette? setter pris på alle svar! ja, jeg har prøvd å tatt av luftfiltret å sett om det som var galt...men nei.. :\ Nå har ikke jeg noe konkret kunnskap om den bilen, men ville prøvd å måle/justere (Co2). Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!TK! Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 justere fordelinga av luft/bensin ? rense luftfilter ? er vel innsprøytning ? vist d er gasser renser du gassrene. du bør og skjekke div slanger for lekasjer. generelle slitedeler. Siter x - Cagiva Mito 125cc Kommer bil , satser på japse-bil! alacocaina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg