Gå til innhold

golf gti 16v

Ranger emnet


tinntinn

Anbefalte innlegg

mye er den totale summen av ubetalte regninger ?

forsikringen er jo som regel stiv da, spørs hvor gammel du er, og om du skal ha full eller delkasko? for min egen del så betaler jeg det tredobbelte av hva en kompis av meg betaler for en førtse gen. prelude. Er du tålmodig og oppmerksom finner du sikkert en 16v fra 15-25 tusen, kommer mye ann på bilens generelle tilstand. Du kan jo finne en ombygd 16v da som ikke er vist, men om du skader deg selv eller noen andre så er smikken ganske hard!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KR/139hk bare drar og drar og lyden er konge når man drar på. (har Remus bakpotte,borra filterboks)

Vil ikke si at det er mere feil med 16V biler enn vanlig cl/gl/gti 8v osv.

Men foringer/motorfester å sånt slites raskere da motorn er kraftigere.

Ga selv 8k for min 86mod,km stand da var ca 190k). Var da Slitt interiør,noe dårlige bremser,div småtteri og bulker/dårlig lakk men veldig lite rust. Så det er fullt mulig å få tak i billige 16V`er.

Ville ikke hatt en strøken gl for eksempel i stedenfor!

Anbefales..

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKke for å være frekk Ultimatevw, men den Golfen du ga 8k for, så jo helt for jævlig ut.

Eneste som var ok på bilen var ATS Cup felgene.

 

 

Nå var du faktisk ganske frekk.

Var forresten veldig glad for at jeg ikke solgte den til deg. Hadde nok angra VELDIG. Er bla en Knall god motor!. Forøvrig ikke den eneste som har sagt det. Litt ekkel ved kaldstart men du har vel vært/er plaget med noe også?

Du gjorde ikke annet enn å klage på denne bilen!.

Å det med at toppakninga var gåen er bare bull. Har ALDRI fylt etter vann på den. Hatt bilen i ett år nå. Tempen er grei.

Kan godt være enig i at den ikke var noe fin da.Interiøret var dårlig,Førerstolen var helt utslitt bla. Men skal si deg den så enda værre ut når jeg kjøpte den. Men er bedre nå innen det meste,bortsett fra bulker/lakk. Uansett bare en bruksbil til jeg får ordnet noe annet. Har 2 prosjekter utenom.

Har hørt at du har hatt mye problemer med motorn din osv. Vil gjerne ha igjen kaldstart dysa og de greierne du "lånte".

Vil også si at de "felgene" (hvis man kan kalle de det?) du har på einsern samt RS fangern skjemmer ut bilen din noe jævlig. Fin bil ellers. Nå har du også brukt x antall mer cash enn hva jeg har brukt. Ikke er jeg oppretter/lakkerer heller dessverre.

Nå var jeg også frekk men liker ikke å ta imot bare dritt. Skader ikke å sende dritt tilbake.

Åja.. ATS Cup er konge. Hadde passet bra på einsern din istedenfor de(hømhøm..skal ikke si mer) har. Men ATS`a skal få være på bilen.

Gir det rette utseende som en gml tysk bil bør ha.

Men man ser en viss forskjell eller hva?

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1814

Har 3 biler der inne.

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårsår?

Var ikke jeg som skulle ha bilen, men skulle vurdere den for en kompis.

Har alldri påstått at topp-pakningen var gåen, men poengterte at det var mye trykk i ekspansjonstanken, og at topp-pakningen kunne være årsak.

Har skrudd MYE på min motor, og hatt problemer, men fant til slutt ut av feilen.

Det var en ledning til tomgangstabiliseringen som fikk for lite strøm, og allt fungerer 100% nå. Når det gjelder kaldstarten var det bare å bytte jording fra batteri til karosseri, så var det i orden.

Felgene mine, eller "hjulkapslene" er dritstygge, men penere enn stålfelga som fulgte med bilen. ATS Cup er kjøpt inn, og skal på til sommeren.

Ikke alle kan kjøre Old school stil, så noen må ha RS front.

Tar gjerne pepper om bilen min, men det er jeg som bygger min bil, og bryr meg ikke så mye om hva andre syns.

Delene som du var så grei å låne meg(takk), ligger klar i en eske så brodern din kan ta dem med. Det har jeg også snakket med han om.

Hjelper deg gjerne med å løse problemer på bilen. Det er bare å spørre.

The Power of Six

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårsår?

Var ikke jeg som skulle ha bilen, men skulle vurdere den for en kompis.

Har alldri påstått at topp-pakningen var gåen, men poengterte at det var mye trykk i ekspansjonstanken, og at topp-pakningen kunne være årsak.

Har skrudd MYE på min motor, og hatt problemer, men fant til slutt ut av feilen.

Det var en ledning til tomgangstabiliseringen som fikk for lite strøm, og allt fungerer 100% nå. Når det gjelder kaldstarten var det bare å bytte jording fra batteri til karosseri, så var det i orden.

Felgene mine, eller "hjulkapslene" er dritstygge, men penere enn stålfelga som fulgte med bilen. ATS Cup er kjøpt inn, og skal på til sommeren.

Ikke alle kan kjøre Old school stil, så noen må ha RS front.

Tar gjerne pepper om bilen min, men det er jeg som bygger min bil, og bryr meg ikke så mye om hva andre syns.

Delene som du var så grei å låne meg(takk), ligger klar i en eske så brodern din kan ta dem med. Det har jeg også snakket med han om.

Hjelper deg gjerne med å løse problemer på bilen. Det er bare å spørre.

 

Ja..det er rett og slett irriterende. Kommer fra intet å skriver "den Golfen du ga 8k for, så jo helt for jævlig ut".

Du/dere bydde jo 6k for bilen etterhvert. Hva faen får man for 6k liksom. Kanskje det motor og gir er verdt. Var heller ikke så gira på å selge den i det heletatt men etter mye mas fra brodern (som jeg skyldte cash) ble jeg nesten nødt til det!!.

Kjøpte bilen for 8k inkl ATS Cup,org GTI felger og RF mp3 spiller,forsterker,subb. At det var ett kupp for MEG har jeg aldri tvilt på.

Trykk i ekspansjonstanken var det når jeg kjøpte den samt den dag i dag. Men har aldri hatt noen problemer med det. Bra du tok til vett og kjøpte deg noen hjul med "sjel". Lurer på hvor du fikk den ideen fra? Altså ATS Cup..

Hvordan dim?

Hvordan fanger har du bak da?

Har enda ikke hatt noen særlige problemer med min. Prøver å feilsøke selv hvis det er noe. Takk for du "justerte" tenninga. Ble veldig bra etter det.

Motor er nå gådt 200k å er pigg som en fisk. Overraskende lite ventilpekk også som jeg har hørt av mange andre 16V. Selv om den gikk på bare mineralolje til 100spenn eller noe fra felleskjøpet (bruker nå delsynt).

Er 19år og har 3 biler. Det er ikke lett med pengene da.

Kunne ha solgt 2biler og hatt en strøken GTI 16V for eks men det vil jeg ikke.

Eneste som jeg skulle ha satt bort for å skifta er reg.reima trur jeg.

Resten gjør jeg selv så lenge det ikke har noe særlig med karr.arbeid å gjøre.

Må bare få fiksa den kaldstarten. Jo kaldere det er jo verre er den. Starter med en gang med fjusker mye på tomgang.

Sorry for offtopic karer!!

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår