RayBay Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Hei hei... Bilen min oppfører seg merkelig av og til. Når jeg starter den så fjusker den helt jeg ruser den. Da blir den normal. Av og til når jeg kjører lenge så kveles motoren. Kjenner liksom at det er noe som blokkerer. Da må jeg vente i ca 1 min får så og starte bilen på ny. Da blir den normal igjen. Har sjekket alle vakumslanger. Noen som vet hva som er gale? Bilen er en VW Golf II 1,6 GL 1987 mod. Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 sjekka flensen mellom gasser og innsug? samt vakuumslangen mellom innsug og bremsekraft forsterker? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Høres veldig ut som flensen mellom forgasser og innsug ja. Hadde prikklike symptomer da en kompis hadde røket gasser-flensen. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Den fryser ikke i forgasseren vel, er det røret som går fra den kappen rundt eksosmanifolden i orden? slik at den får litt varm luft når det er kaldt.... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Okey.. Noen som har bilde av flensen mellom forgasser og innsug? Er ikke så inne på de ulike delene. Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 flensen er ei gummipakning rett under gasseren! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Eller kanskje rett og slett bare tett bensinfilter? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Housey: Takker :) Autotune: Nei, har nettopp skiftet det. Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Kan også være bensinpumpa som ikke leverer nokk trykk. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Kan den variere? Siden noen ganger kan jeg kjøre lenge uten at det skjer noe, mens andre ganger kan kjøre i ca 30 min før den begynner å tulle. Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 siden du har gasser, så har du mekanisk bensinpumpe... den er det skjelden er noe galt med... men kan være den og.. skru den løs og "vipp" litt på armen. har du ikke "sug/vakuum" da. så er det nok noe galt med den. men kan egentlig se bort i fra den Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Okey... I dag kjørte jeg fra Haugesund til Stavanger og tilbake igjen uten noen problemer. Andre ganger kan jeg kjøre maks 30 min før den begynner å tulle. Synes dette er litt merkelig. Noen som har andre meninger om hva som kan være galt? Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg