EspenRs Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Sykt rått det med eksosen, skal den sveises sammen med kanalen og lakkeres, eller skal det forbli i to deler? ;) Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 helt fasinert av jobben og planene deres. blir bare helt konge:) litt mer update hadde vært fint:) Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 dagens update: Sveise på endene på ny kanalene og smurte grunning på de og bilen Her sveises det lages ca 10mm lengre og knekkes deretter rundt på baksiden kuttes rett på undersiden Her er grunnen til det ikke er så mye updates for tiden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hehe, fin den der ;) Bensinbil eller? Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hehe, fin den der ;)Bensinbil eller? er nok trekk opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hehe når jeg så bilde fort så trodde jeg det var en i virkelig størrelse:) hehe Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hehe, fin den der ;)Bensinbil eller? Japp bensin...skal bygge den om til Truckzilla, med 7,8ccm og 5hk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hehe når jeg så bilde fort så trodde jeg det var en i virkelig størrelse:) hehe Ser jo fjernkontrollen like ved siden av bilen da :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Dagens update: Kanal skjørt sveiset og tinnet på plass pansret er sparklet og pusset. første runde fyller lagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Meget meget bra! Er det noe dere ikke kan innenfor gruppa egentlig? hehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pal Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 guttn på sommertreff:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Meget meget bra! Er det noe dere ikke kan innenfor gruppa egentlig? hehe hehe ja er masse vi ikke kan, MEN vi prøver oss til vi får det til ;) er ikke redd for å prøve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Faen meg ett av de beste prosjektene jeg har sett :O Nesten så jeg får lyst på en 4'er selv, men tenker på hva dere må ha brukt av penger på dette :P og en ting til, Hvorfor tinner dere? Ny i bransjen jeg :\ Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Helt stille her om dagen? Ingen updates jo... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelfreek Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Helt stille her om dagen? Ingen updates jo... Ja han holder på å pusse opp ny leiligheten sin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg