Gå til innhold

Prosjekt BOLF

Ranger emnet


Audicab

Anbefalte innlegg

  • Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser veldig bra ut.. Dere har faktisk gjort mye av det samme som jeg har planlang.. grr

 

Bakfangeren er i allefall helt lik den jeg skal mekke. Og dørhåndtakene hadde jeg tenkt å ta en sirkelsag å modifisere litt.. hehe

 

slapp av, tror ikke det blir noen problem å skille det to uansett, antar vi går mye mere extremt til verks :)

PS ikke bruk sirkelsag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål:

 

Hvordan blir det å bruke håndtakene egentlig.... er det noe rom for fingrene bak der? Så litt trangt ut på bildene serru... :) Og er det de orginale håndtakene?

 

Flott verk!!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål:

 

Hvordan blir det å bruke håndtakene egentlig.... er det noe rom for fingrene bak der? Så litt trangt ut på bildene serru... :) Og er det de orginale håndtakene?

 

Flott verk!!

 

Jo takk, vi fant ut at vi skulle gjøre noe som ikke noe nån andre hadde gjort, går helt greit å åpne dørene :)

Er de orginale handtakene ja.

 

trenger ikke dørhåndtak vettu=)hehe...fjern dem..fjern alt som meg=)hehe

 

hehe ja du kan så si, men blir nok mere problemer uten handtak med tanke på myndighetene.

 

hvorfor ikke egentlig? Hvordan gjorde dere det?

Hvis du skal endre form på de bruk fil, eventuellt Dremel, er meget fin plast å arbeide med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nix..det er faktisk heeelt feil..i følge forskriftene til veitrafikkloven(jeg har det svart på hvitt) så er ikke dørhåndtak ett must=)hehe....men jeg vet det er jævlig mange som stresser med det og sier at det ikke er lov.men så lenge jeg har dette fine arket hvor det står på så er det godt=)hehe..men det ble bra dette med ideen på håndtakene... aldri sett akurat en slik vri=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nix..det er faktisk heeelt feil..i følge forskriftene til veitrafikkloven(jeg har det svart på hvitt) så er ikke dørhåndtak ett must=)hehe....men jeg vet det er jævlig mange som stresser med det og sier at det ikke er lov.men så lenge jeg har dette fine arket hvor det står på så er det godt=)hehe..men det ble bra dette med ideen på håndtakene... aldri sett akurat en slik vri=)

 

ja har også sett det sort på hvit men ikke bestandig det hjelper har jeg erfart, men uansett så er det jo ganske mange som ikke har handtak og ikke fullt så mange med modifiserte handtak :)

Mangfold er flott hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sant..men fremdeles ingen som skal sveise og stå i like mye som meg=)hehe... men,man godkjenner jo såklart ikke bilen hvor som helst...ta det hos ett bakgårdsverksted!!og sansynligheten for å bli stoppet er liten..hvis du ikke bruker bilen hver dag da..og for min del er ikke det no stress=)

 

Hehe sant nok, men siden bygges primært for å selges er det en fordel at det ikke blir noe problemer med sånt :)

 

hvor blir det av bilder av din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel..jeg har fått forklart en gang hvordan man skulle legge ut bilde,men skjønnte lissom ikke det helt..hehe..er ingen kløpper innen pc ser du=) foreløpig så står den org i garasje ,kun alt av interriør og plast innvendig som har blitt rensket og solgt=)++ har så liten garasje at det ikke er no skruplass der vettu,så jeg må vente litt til det blir litt varmere i været før jeg begynner med stereoen og innteriøret=) for tiden så går penga til deler og atter deler..og nå har jeg så og si kjøpt ALT =) og det er jo ett +=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår