vwgolfahs Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 javel ja..skjønner..hvor får jeg tak i ett slikt lokk med ferdig sveisekit da??? driter i pris osv....i norge eller?? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Så dere fikk ikke brukt den dyre leppa? Hva skal dere ha for DEN da? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Så dere fikk ikke brukt den dyre leppa? Hva skal dere ha for DEN da? nei stemmer, den går for 2900,- koster 3500 se her et bilde på bilen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Alt for dyrt for min smak :) Ser ærlig talt ikke helt forskjellen men.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 javel ja..skjønner..hvor får jeg tak i ett slikt lokk med ferdig sveisekit da??? driter i pris osv....i norge eller?? =) Jeg kan kansje hjelpe deg der :) send meg en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Alt for dyrt for min smak :) Ser ærlig talt ikke helt forskjellen men.. da må du vaske øya:) , er jo enorm forskjell fra Orginal leppa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Joda, ser forskjellen.. Formen og alt egentlig :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Joda, ser forskjellen.. Formen og alt egentlig :p ta deg en tur til Svolvær å sjekk, vi har ny orginal leppe også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Tjo, sku jo ha vært en tur å sett.. Men vil enda drøy han litt te at prosjekte tar litt meire form :) Har ei org. leppa på sortland som eg sku få førr 400.. Kan jo je dåkk dæ samme førr dåkkers førr å spar meg venting.. :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 mere kommer :)Ja mandag kl 08.00 bestilles ny Boraleppe :) Hehe, gleder meg :) Skrev Golf-leppe jeg, må ha vært noe seriøst galt med meg, men mente selvfølgelig Bora :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Den fylleren dere bruker, hvor fåes den kjøpt? Evt hva heter den? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Dagens update: Bakluka ble tinnet og spaklet hjullager husene sandblåst, grunnet og lakkert et par lag med duk ble lagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 HAH... Var jo det jeg sa, bora leppe og golf leppe er IKKE den samma og går ikke overens.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 HAH... Var jo det jeg sa, bora leppe og golf leppe er IKKE den samma og går ikke overens.. ;) so? har vel ikke mye å si nå da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Ah, dagens dose kvalitet :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg