vwgolfahs Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 blir bra vettu..jo cleanere jo fetere=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Btw, til inspirasjon kanskje... mener ikke å ødelegge tråden, men måtte bare http://www.wickedbodies.net/CompletedProjects03-VW-GTI-Wide-Body.htm Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Btw, til inspirasjon kanskje... mener ikke å ødelegge tråden, men måtte bare http://www.wickedbodies.net/CompletedProjects03-VW-GTI-Wide-Body.htm Stygg som juling! Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Smaken er som baken :p Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 var grei den der da!..bare litt for brei :D Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Btw, til inspirasjon kanskje... mener ikke å ødelegge tråden, men måtte bare http://www.wickedbodies.net/CompletedProjects03-VW-GTI-Wide-Body.htm Vel vel....for å være ærlig syntes jeg den var fæl rett og slett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 hey...skal dere kutte hjulbuene??fjerne det lille søkket ned lissom?hvis du skjønnte..slik at den lissom blir bredere,valse ut kanten på hjulbuen da=)=hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 ja den golfen var grell... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 prøve prosjekt dørhandtakene fikk litt deler, FK sorte Bora lykter og emblem fri grill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hvor handlet dere grillen? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hvor handlet dere grillen? Handler alt hos Superstyling.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Morten: Jeg har vært inni helvette plaga med dørhåndtaket bak. Får ikke opp den skruen som er inni døra. Den man kommer til ved å dra til siden den gummi-lista. Hvilken skrue er det? Er det torx eller er det sånn 12-kantet? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Morten: Jeg har vært inni helvette plaga med dørhåndtaket bak. Får ikke opp den skruen som er inni døra. Den man kommer til ved å dra til siden den gummi-lista. Hvilken skrue er det? Er det torx eller er det sånn 12-kantet? Mener det er Torx... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 ok.. det jeg og tror.. har brukt en fattig elendig torx som flisa opp skruen litt.. men anyways; takk :) Snakka forøvrig med søskenbarnet til han lakkerern din i dag. En jeg jobber sammen med.. Var du med på det polo-prosjektet hans? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 ok.. det jeg og tror.. har brukt en fattig elendig torx som flisa opp skruen litt..men anyways; takk :) Snakka forøvrig med søskenbarnet til han lakkerern din i dag. En jeg jobber sammen med.. Var du med på det polo-prosjektet hans? Var med på den også ja, men denne her blir i helt egen klasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg