audioteam Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Ja Morten detta blir konge , følger med i spenning :) Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Ja Morten detta blir konge , følger med i spenning :) Mvh Vi regner da med at det skal bli et lass med ting å tang fra Audio team i denne, sant Frank? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Ja er vel slik det skal være, blir vel noen godsaker . Så er det vel en Caddy som skal fores med godlyd også :) Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Jeg sier bare en ting. RESPEKT!!! De tinga Morten tryller frem oppi nord er faen meg HELT sinnsyke, det er da bare å ta en titt på Audien, så blir man helt dårlig. Dette er virkelig en inspirasjonskilde. Blir ikke akkurat verre at man har en kar som Frank til å dytte inn lyd... Helt sinnsykt rått dette!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Jeg sier bare en ting. RESPEKT!!! De tinga Morten tryller frem oppi nord er faen meg HELT sinnsyke, det er da bare å ta en titt på Audien, så blir man helt dårlig.Dette er virkelig en inspirasjonskilde. Blir ikke akkurat verre at man har en kar som Frank til å dytte inn lyd... Helt sinnsykt rått dette!!! Takker for det du :) hyggelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Endelig kom jigg settet. Her er Sebastian igang med det han kan best, nemeli å rette biler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 nydelig :) ser så lite brutalt ut og ;) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 bilen er nå straks ferdig jigget, klart for å sette på ny rammevange Også gikk det ann å prøve skjermen litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Nydelig..... Hvordan var det å montere skjermen? Straight-forward, uten problemer? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Nydelig..... Hvordan var det å montere skjermen? Straight-forward, uten problemer? Ja det er absolutt ingen problem. Lykter Skjermer panser frontstykke frontfanger Grill Er de delene som trengs å bytte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Ja det er absolutt ingen problem.Lykter Skjermer panser frontstykke frontfanger Grill Er de delene som trengs å bytte Og med frontstykke, så mener du frontseksjon, ikke sant ?! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Frontseksjon må IKKE byttes.. Men de gutta her kan like gjerne gjøre det siden de har en "front løs" bil.... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 var å så på en bora for 10 min siden.. syns fram-skjermene i allefall var HELT lik.. stemmer dette? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Framskjermene er ikke like som på Golf om det er det du mener... Eneste som skiller disse er ved lykteenden. Der Golfskjermen avslutter i en "halvmåne" skrår Boraskjermen utover... Dette pga kompensering for lykteplassering og form! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Bora front er deilig.. Det skal jeg ha om jeg får masse penger etterhvert:D det er bestemt! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg