Audicab Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Prosjekt start her. Er Erik Amundsen sin bil, eier og driver av Spesial lakkering i Svolvær. Min personlige lakkerer Bilen skal bli bygget av Erik, Tommy, Sebastian og meg. Bilen ble kjøpt kollisjons skadet. Hovedsaklig skal følgende gjøres: Bilen rettes i jigg. Bora front (derav navnet, Bora+Golf= Bolf) Clean look (fangere, dører, lister, grill osv) To delt lakk Luftfjæring 20" felger 4 enkelt stoler Stor stereo (glassfiber bygge) Nye orginale Bora skjermer Baklykter kjøpt på Essen 05 20" og luft fjæring ( her uten fjæring i det hele tatt :) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Denne kommer til å bli deilig vet jeg;) GLEDER MEG! MERE BILDER:D:D:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 fy f**n:D dette kommer til å bli saklig grymt! hold oss optadert daglig helst:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 som du sikkert skjønner så er jeg veldig spent på dette.. om du lar meg så vil jeg gjerne komme å se det live en dag? dette er noe av det villeste prosjektet her så langt vil jeg tro.. og så er det like i nærheten :) endelig... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Ah! Dette blir gromt! Masse bilder under prosessen! Blir det bare show eller blir det litt go? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Ah! Dette blir gromt! Masse bilder under prosessen! Blir det bare show eller blir det litt go? bilder skal det bli :) blir nok ikke gjort noe med motoren utenom kosmetiske ting... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 som du sikkert skjønner så er jeg veldig spent på dette.. om du lar meg så vil jeg gjerne komme å se det live en dag? dette er noe av det villeste prosjektet her så langt vil jeg tro.. og så er det like i nærheten :) endelig... Vi er ganske ville her ja ;) Det skal vi ordne :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 si fra om dere skal bestille noe interiør, slikt som alu-detaljer osv. du er jo en perfeksjonist så er ikke så dumt å gjøre det gjennom deg :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 kongeprosjekt...bilder bilder bilder:) Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Kall meg dum eller uviten men personlig så syntes jeg ikke felgene var så utrolig stilig, men bling var de :) Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mute Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Åhhh hjælp den her blir fin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Hva slags motor kommer det til å være? GTI? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Nok en BOLF blir skapt..... Herlig at denne trenden kommer til Norge!!! Og takk gud for at vi er en av de første som gjør det :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Gleder meg til videre oppdateringer, ser interessant ut! Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Dette komme til å bli rått. Men litt uenig i baklykte valget. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg