Vwgolfii Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Ser bra ut:) Vet ikke om det har så mye å si, men hva om du snur kassen 180 grader og forlenger portene slik at du får trykket inn i kupeen gjennom hattehyllen? Ikke at du trenger mer trykk enn hva du har nå:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 hehe , det der ser bare konge ut ass :D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Ser bra ut:)Vet ikke om det har så mye å si, men hva om du snur kassen 180 grader og forlenger portene slik at du får trykket inn i kupeen gjennom hattehyllen? Ikke at du trenger mer trykk enn hva du har nå:P hmmm.. kan hende:P vet ikke jeg.. er jo nokk trykk ja!:P skal kjøpe meg helix dark blue monoblokka no tror jeg!:P nesten 2500watt rms!:P :D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 hehe , det der ser bare konge ut ass :D hehe.. takktakk:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 litt off topic: men 18" er for stort. I alle fall når du ska ha det i en golf og når du ikke har noe ved siden av.. hadde du feks hatt et par 10" eller 12" som mid bass sku jeg skjønte det men når du "bare" har en 18" blir det ikke no spesielt bra egentlig. du må i alle fall fjerne hatthylla di ellers kommer den subben bare til å slå plata opp og ned hehe.. en kompis hadde en 18" rockford tru jeg det var i gamle bilen sin en volvo 242, å han satte den i en golf en liten stund var helt jævlig. han brukte noe lignende denne forsterkern, http://www.amerikanskebildeler.no/product_info.php?cPath=2_36&products_id=153 men var 1800 han hadde.. forsterker med 3x30 amper sikring :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 hehe.. forsterkeren jeg skal kjøpe har sikring på 200amper!:P spiller jo ikke max da:P har jo sykt høg diskant og melomtone også!:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Dette blir bra.. :D Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 hehe.. forsterkeren jeg skal kjøpe har sikring på 200amper!:Pspiller jo ikke max da:P har jo sykt høg diskant og melomtone også!:) 200A på forsterkern altså? rimelig heftig i så fall. men du burde hatt no mellom ting inni bilen din, feks en 10" eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Jeg har 2x10" fra Audiobahn, spiller som bare det! trenger ikke mer trøkk enn det i en Golf. Husker ikke effekten på de, men de spiller bra! Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 200A på forsterkern altså? rimelig heftig i så fall.men du burde hatt no mellom ting inni bilen din, feks en 10" eller noe. jepp... 200 ja:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Jeg har 2x10" fra Audiobahn, spiller som bare det! trenger ikke mer trøkk enn det i en Golf. Husker ikke effekten på de, men de spiller bra! jaja, og jeg har 18 med enda mer trykk!:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 tja.. tror du den klarer å holde med da? ikke bare til dansband men musikk med kjappe bass slag.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 hehe.. har testa mye:P jeg er fornøyd! jeg er ikke utdanna hifi ekspert, som om den ikke er like kjapp som en 10"`er so gir jeg rett og slett faen:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 har nåkk drus i bilen til å få vondt i ørene.. men jeg savner litt finere lyd i stede for bare bass.. men det er litt gøy å spille så høyt at bakruteviskeren står og hopper da m'm Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 jepp.. :P alt rista hos meg, taket, dørene, bakluka, spoilern, SKILTET! og alt snart:P er jo bare og stille ned bassen, so får du fin lyd:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg