Reset Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Juli 2005 gjekk jeg i innkjøp av en 85 Vw Golf 1.8 Sport! Den var kolisjons skadet da jeg henta den! Hadde kjørt på en fortauskant og sle skeiv bærebrua! ene hjulet sto ganske mye innover på ene siden, så den var nesten ikke kjørbar! Støt fangeren framme var også ødelagt, men sto heldivis ny på delebilen! yodude Da hadde den bekket 185.500! lite røst var det og! Dette er gjort: g-60 breddere 90 fangere med gti leppe! Bonrath emblemfri grill! 87-> dører! 16" wolfrace felger! Momo girklule! effekt anlegg Trim kam! Planer framover: Brembo bremser(reservert) golf3 dash vr6 motor vr6 understell og bremser Bilder: Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Fin bil.. Er vell ikke på veien denne? har ikke sett noe til den.. har ikke vært på aukra å titta jeg da.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 fin bil! hva vil 1.8 sport si? åsssen motor sitter i denne da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Fin bil.. Er vell ikke på veien denne? har ikke sett noe til den.. har ikke vært på aukra å titta jeg da.. hehe.. :p er ikke på vegen enda nei.. holder på og fikse.. skal få skilt til sommarn! ;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 fin bil! hva vil 1.8 sport si? åsssen motor sitter i denne da? Er 1,8 forgasser.. vet ikke om det er noe annet på den enn noen anna 1,8! er det? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 hmm.. jeg har hørt at det er mer som en "gti" bare uten motoren.. alt av utstyr osv!! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 er gt som er samme som gti uten motor.. hadde også en sport før.. simpleste drite j harh att:P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 hmmm.. synes egentli dei er ganske lik jeg? takluke og greier;D kompiss av meg kjøpte cl.. den var myyye simlpere igjenn da:S Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 nåja hr. reset... tenk litt på dette: originalt så har sport'n: hardplast dash i veldig reflekterende materiale stygge dørsider stolene er dog samme som CL, bare trekt i et mye styggere trekk null ekstrautsyr mindre støydempa er den og så kommer forskjellen fra GTI og sport da GTI: stoler motor dash innredning skiver foran og bak mfa (multifunksjons instrument) så det er store forskjeller ute å går GT'n er GTI uten skiver bak og motor :) kamerat av meg har gt, han har skivebrems bak å.. så er vel fra bil til bil at det er skivebrems å ikke?:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 litt off topic men, hvilken model går det ant å sammenlingne med GTD, utenom motor da sefølgelig Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 kamerat av meg har gt, han har skivebrems bak å.. så er vel fra bil til bil at det er skivebrems å ikke?:) det går jo an og bygge om til skivebrems! selger kitt på nbs.. eller kunna tatt det fra gti! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 1.8 sport er bare en billig utgave av golf med det simpleste utstyr.. mutter'n har også en slik! kom 91 mod sport og.. uten 90 fangere osv! passer jo bra om du går for old school stil! uansett.. 90fangere koster ikke mange kroner! so hvorfor syte? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 er jo 85 ta her da. :( men som sagt.. jeg gir en blank f i dashen osv.. skal ha nytt lell!! :) blir vell vr6 muligens etter sommaren! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 det går jo an og bygge om til skivebrems! selger kitt på nbs.. eller kunna tatt det fra gti! :) den er helt orginal så:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Host, kremt. Vil nå ikke påstå at Sport er den simpleste utgaven. Har jo "tross alt" 5 gir, soltak og turteller + et interiør som faktisk ser penere ut enn velour som det er i andre simple Golf'er (Hater velour. Hehe), eneste er at stoffet nupper no jævlig. En Golf C derimot har ikke engang de midtre luftekanalene, da disse er blitt erstattet med et skikkelig "fint" askebeger, samt den har jo det mest stusselige instrumentpanelet som er å oppdrive til Golf 2, og en heller mindre pen "midtkonsoll". Det er nå ihvertfall mine erfaringer. Og visstnok så skal 90 fangere bare kommet på 90mod eller nyere Golf GL. Ikke en gang GTi'n hadde 90 fangere. Rett meg noen om jeg tar feil, angående det jeg sier:) Må si meg enig med massern her.. Jeg har en 90 mod sport og i denne er det originalt gti interiør, har ikke takluke da men. Alle jeg har snakket med sier at golf sport motoren er injection dvs k-jetronic eller hva det no het igjen. går i hvertfall bedre enn en 1.8 forgasser :P Sinnsykt drag i disse motorene her ass........ HAHAHAHA Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg