Gå til innhold

Hvor mye tar et verksted i timen for å fixe bil?

Ranger emnet


Mazda_Power

Anbefalte innlegg

170kr/timen? Hvor har dem det? Faen, har såvidt vært over 130 selv, lurer litt på den.

 

På det siste verkstedet jeg jobbet hadde vi 550kr+moms pr. time, og det gikk for å være billigst her i byen. Bør da nevne at dette er en liten by, og de større byene som regel har veldig mye høyere timesbetaling.

Fikk faktisk telefon fra Suzuki i Oslo angående dette, om vi virkelig hadde så lave priser.

Det var visst en kunde der som nevnte oss da han fikk høre timeprisen deres. :D

 

Dette var ett eksempel på timelønn og utregning av hva du som kunde må betale per time...Ikke heng deg så mye opp i 170.- timen...Broder'n har rundt 170.- timen..Sist jeg hadde min bil på verksted så var det for å mappe bilen.Dette tok så og si hele dagen og jeg betalte rett over 6000.- for det..Verdt hver krone!!

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, jeg er ikke sikker på om det er det som er galt.. forrige eier skiftet kasse selv, og etter det så var den ikke god lenger, første til andre går bra, men 3 giret må du lete etter, resten går bra, bare litt vanskelige. reversen er helt jævlig. også fjusker den på lavt turtall etter en stund, noen som vet hva det kan være?

 

Hvis noen vet dette, kan ikke noen svare på dette? Tipper det er langt mer interessant for eieren enn hva en mekaniker tjener per time. Ikke noe frekt ment aneglsmili

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår