@lpher Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Litt uønsket action vil jeg tro.. sku gjerne sett at den ikke var der jeg :deng Mjo...om man skal ta det helt seriøst...så burde den selvfølgelig vært ordna...spesielt ettersom min egen bil muligens er senket til ACR i år...noe den ikke var i fjor...da jeg kunne ha max skyv over denne dumpa... Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Denne humpen tror jeg noen må vise meg før jeg tar meg ett par runder? Ornder du ett par påsittignsrunder @lpher? Så kan jeg sikkert se om det ikke er mulig å ordne noen i min ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Denne humpen tror jeg noen må vise meg før jeg tar meg ett par runder? Ornder du ett par påsittignsrunder @lpher? Så kan jeg sikkert se om det ikke er mulig å ordne noen i min ;) Shure thing :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Shure thing :) Alf du har PM!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 åssn er de humpene helt sist før siste sving før langstrekket? ifjor var dem så store at laveste bilene kunne finne på å smekke nedi. Jeg var oppe på ACR og kjørte rundt i en Willys Jeep (av alle ting) forrige søndag, og vi kom oss nesten rundt hele banen med 4x4 inne.. Vil tro mesteparten av snøen er borte nå. Humpen før siste sving er minst like stor som før, + at det er en del mindre småhumper som er kommet rett før den "store". Forhåpentiligvis vil disse gå litt bort etterhvert som telen slipper taket for godt. Dette vil, etter som jeg forstår, neppe bli reparert noe på denne sessongen. violin Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hvaslags vær forventer dere forresten under treffet? Hva pleier temperaturen ligge på rundt denne datoen? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hvaslags vær forventer dere forresten under treffet? Hva pleier temperaturen ligge på rundt denne datoen? ifjor var det en del sol og litt overskya.. men overraskende varmt.. ikke shortsvær... men varmt nok til å leve i t-skjorte og genser nå og da :) Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Shure thing :) Var en tur innom Trønderskilt en liten tur igår.. så de pyntet på bilen din. Du fant ikke noe større å ha på? :D Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Var en tur innom Trønderskilt en liten tur igår.. så de pyntet på bilen din. Du fant ikke noe større å ha på? :D Mvh Da er katta ute av sekken skjønner jeg? :D Må jo ha på no'n merker så jeg vises litt mer på ACR vettu :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Team Driftfun stiller sterkere i år og vi har nå egen buss! Vi vil kjøre fra oslo torsdag etter arbeidstid og ha en stopp i trondheim før vi kjører vidre fredags morgen. Vi har plass til noen passasjerer og vi tar da 500,- per hode. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Chiller: Paralelldrifte på ACR da? Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Team Driftfun stiller sterkere i år og vi har nå egen buss!Vi vil kjøre fra oslo torsdag etter arbeidstid og ha en stopp i trondheim før vi kjører vidre fredags morgen. Vi har plass til noen passasjerer og vi tar da 500,- per hode. Dere henger dere på kolonna fra Ikea da eller? :) http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=13477 Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milcom Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Er det noen som er interesert i at det skal komme en professionell fotograf på treffet? som kan ta bilde av deg og bilen, bilen, bilen når du kjører osv?:driving Siter [-] Aprilia rs50 gp1 2003 (til salgs) [-] mercedes 260E [-] Toyota Supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Er det noen som er interesert i at det skal komme en professionell fotograf på treffet? som kan ta bilde av deg og bilen, bilen, bilen når du kjører osv?:driving altid kjekt med bilder i ettertid;) har kjøpt nytt kamera men er ikke proff forograf.. men skal både ta film og bilder..:popcorn Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Chiller: Paralelldrifte på ACR da? Det må gjøres ja! :) Driver å skrur for å få bilen sammen til ACR. Dere henger dere på kolonna fra Ikea da eller? :) Kanskje en tanke det ja, går jo ikke så fort med bussen, men dere skal vel kanskje ikke råkjøre oppover der heller... EDIT: Oja, hvis noen vil sitte på med bussen må de sende meg PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg