@lpher Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Skal være noe utbedring i neste uke så det kan se lyst ut ja. YES! :D Da kan jeg montere senkesettet FØR turen oppover da... :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Nån som kjøre lørdagsmårran som tar ferga fra skarberget? Siter - AUDI 100 quattro x-BMW 320i m-tech -solgt x-MB 230E 2.3l -spiker x-MB 190E 2.0l -spiker x-Opel Ascona C luxus -spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 YES! :D Da kan jeg montere senkesettet FØR turen oppover da... :D Monterer du ikke høydejusterbart da @lpher? :) Supra Arctic Truck på det høyeste?? :D Neida, Lars sin ble mye penere å se på etter senkeing, så jeg kan tenke meg din blir bra da, med de nyfelgene.. :cool: Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 hei hei! hehe... håper på noe sikkelig breisladding iår!! :popcorn Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 håper på at bilen min skal bli klar, så skal det vel bli litt action i breisladden... Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 YES! :D Da kan jeg montere senkesettet FØR turen oppover da... :D Må si jeg sikler litt når jeg ser bilen din om dagene nå ja:P Begynner å bli..hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Vil igjen minne på at vi kjører en buss fra oslo torsdag kveld, sover i trondheim (telt!) og kjører vidre til mo i rana fredags morgen. Det er plass igjen i bussen hvis noen skal oppover, send meg en PM eller ring på 92615529 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Monterer du ikke høydejusterbart da @lpher? :) Ikke umulig :D Supra Arctic Truck på det høyeste?? :D Pfft....terreng-supra hadde vært noe ja :D Neida, Lars sin ble mye penere å se på etter senkeing, så jeg kan tenke meg din blir bra da, med de nyfelgene.. :cool: Thanx...me thinks so too :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Må si jeg sikler litt når jeg ser bilen din om dagene nå ja:P Begynner å bli..hehe! Thanx :) Joa...den skiller seg ihvertfall ut ifra de fleste andre Supras i landet nå :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Vil igjen minne på at vi kjører en buss fra oslo torsdag kveld, sover i trondheim (telt!) og kjører vidre til mo i rana fredags morgen.Det er plass igjen i bussen hvis noen skal oppover, send meg en PM eller ring på 92615529 Dere kjører fra Ikea i 7-tia dere også eller? Hvordan er mulighetene for å få fraktet ett telt eller to opp til ACR? :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Er det noen som skal kjøre fra harstad? tenkte å hive meg med på det her.. :D Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Har treffet eget camping område eller hvordan er det derre? tenkte å ta med meg telt å sovepose Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Har treffet eget camping område eller hvordan er det derre? tenkte å ta med meg telt å sovepose Nope, er nok ingen overnattingsmulighet på banen...men det er en campingplass "rett nedenfor" banen om jeg ikke husker helt feil? Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 e det nån fra tromsø så har en extra setteplass,har en lillebror som bor i tromsø så gjærne sku ha hatt nån å sette på da biln hannes står godt parkert før øyeblekket.han betale gjærne......:) Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emondi Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Nope, er nok ingen overnattingsmulighet på banen...men det er en campingplass "rett nedenfor" banen om jeg ikke husker helt feil? jeg ringte de, og de sa at dt ble camping muligheter ner banen på området... Siter 1995 Toyota Supra(singel turbo) 2007 Toyota Landcruiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg