Hansy Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Er det noen som er interesert i at det skal komme en professionell fotograf på treffet? som kan ta bilde av deg og bilen, bilen, bilen når du kjører osv?:driving Er langt fra proff,men håper å komme meg nedover,om jeg klarer det så skal minnekortene mine svi seg skikkelig :thumb Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petruski Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hehe.. er i Nord-Norge jeg da :) men finner alltids noen semitrailere å ligge bak for å ta d roli ( de 3 minuttene man klarer i allefall :well ) Nei alle sammen: KJØR PENT, så vi alle får møtes i god behold på ACR.. Btw: Hvem her skal bo på Skogly Campiog ?? Jeg og 8 andre skal bo der :) Kanskje vi kunne ordna med litt grilling på lørdag?? Hadde vært hyggeli d... Hilsen Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Jeg og 8 andre skal bo der :)Kanskje vi kunne ordna med litt grilling på lørdag?? Hadde vært hyggeli d... Hilsen Øyvind Tja Grilling må vel gå ?? De fleste av oss "Club Honda" folk bor på SKogly.. Blandt annet Jim fra bodø, som du sikkert veit hvem er.. deler hytte med ham. Alle får kjøpe en engangsgrill hver elns.. bare været blir bra.. skulle visst være ei grillhytte oppi skogen på campngen åsså :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Noen som vet om det blir noe kolonne kjøring fra Bodø? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 var å knipset litt bilder av banen... ble tatt 16 mai ved midnatt.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 ehh... ser ut til dere har "litt" å henge fingrene i på den bilen ja Hehe! :) Det er ikke fritt nei.. :hide Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Se der ja! Nå er banen ferdbar ser det ut til... :D Kan nesten ikke vente til 9. juni mere!! Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo Villmann Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Må si at jeg syntes ikke prisene er avskrekkende i det hele tatt jeg inkl inngang for meg med bil og campingbuss og en til med bil på gatebil (inkl. Banekjøring) er 5400 og det er faktisk det vi bruker i kr for å reise til acr fra horten (110mil) og inngang på acr og da reiser vi med buss som bruker ca 2l pr mil. og etter hva jeg har skjønt på andre her så blir det ikke betale for å stå 3/4 av dagen i kø for å kjøre og det er verdt å dra så langt for oss herifra da :partyon Keep up the good work Siter 91" volvo 940 Bruksvogn 533000 km 75" volvo 242 sladde vogn 75" volvo 242 langtidsposjekt 72" volvo b57 buss 86" volvo 745 Proud member of Volvo Skrensærlag :) Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 synes prisene er svæært bra jeg også.. kjører riktignok ikke så langt, men ifra trondheim jeg da :) Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 nå er det ikke lenge igjen!!=) =) =) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza rx Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Ossen er det med Banemanskap(Feie utstyr) i år? Går bort mye tid på å sende feie mannskap opp på Nordpolen f.eks. Ble det egne Heat for Driftere? Har jo Driftevogn, men har ikke fått testa den ennå og har ikke lyst til å ligge i veien for dem som vil kjøre raske rundetider og være "Gul flagg" syndebukk;-) Skal ha med vogna men antageligvis sette den opp for Racing med Gate slicks? Må vel skru opp 10-20mm i rompa, hvis den dumpa i svingen før strekka er verre en Høsttreffe i fjord? Uansett blir morro og kjøre her igjen og HÅPER alle tar hensyn til andre og ikke bare tenker på seg selv, for da burde det gå smertefritt og vi ungår unødvendige ulykker på banen som igjen går utover andre deltagere og lignende Treff senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Noen som vet om det blir noe kolonne kjøring fra Bodø? Prøver meg på nytt med samme spørsmål... Evt. om det er noen kolonner nordfra som jeg kan henge med på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Btw: Hvem her skal bo på Skogly Campiog ?? Vis jeg skal dra så blir det nok i et telt på Skogly Camping. Høres arti ut med grill party på kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Prøver meg på nytt med samme spørsmål... Evt. om det er noen kolonner nordfra som jeg kan henge med på? Er nesten 100% sikker på at det blir satt opp en kolonne kjøring ifra Vesterålen, kan sikkert møtes på Fauske elns. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Mosjøen Gatebilklubb holder på å rigge buss for anledningen. Blir grilling og litt pilsing utenfor den. Kjører den sikkert utenfor gjerdet på kvelden. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg