teeg Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Chiller: Paralelldrifte på ACR da? Oi, flere bilder av 740 i sladd? Gleder meg til å se hva slags vinkler jeg får denne gangen. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Kanskje en tanke det ja, går jo ikke så fort med bussen, men dere skal vel kanskje ikke råkjøre oppover der heller... Ser ihvertfall ut til at de fleste som kjører ifra Trondheim..skal starte kolonne fra Ikea fredags morgen...og da utgår grisekjøring ja ;) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Ser ihvertfall ut til at de fleste som kjører ifra Trondheim..skal starte kolonne fra Ikea fredags morgen...og da utgår grisekjøring ja ;) PFFFF!! tro meg blir noen som skal "gi på" litt ;) er ikke til å unngå det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Nei, kjør pent alle som skal på treffet, både fra og til! Er ikke noe morro å komme til eller fra treffet, med lappen i bukselomma på en politimann, eller komme i kiste eller rullestol for å sette det på spissen! KJØR PENT er min oppfordring!! :thanks Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 PFFFF!! tro meg blir noen som skal "gi på" litt ;) er ikke til å unngå det:) True...men det er litt "vanskeligere" når man skal kjøre kolonne da :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 True...men det er litt "vanskeligere" når man skal kjøre kolonne da :) Sant.. jeg skal iallefall ikke la meg påvirke av noen i kolonna jeg skal kjøre med :) alt for glad i lappen min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Sant.. jeg skal iallefall ikke la meg påvirke av noen i kolonna jeg skal kjøre med :) alt for glad i lappen min :) Bare å legge dere etter bussen vår det, så slipper dere å tenke på å miste lappen engang ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Bare å legge dere etter bussen vår det, så slipper dere å tenke på å miste lappen engang ;) Hehe.. er i Nord-Norge jeg da :) men finner alltids noen semitrailere å ligge bak for å ta d roli ( de 3 minuttene man klarer i allefall :well ) Nei alle sammen: KJØR PENT, så vi alle får møtes i god behold på ACR.. Btw: Hvem her skal bo på Skogly Campiog ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 PFFFF!! tro meg blir noen som skal "gi på" litt ;) er ikke til å unngå det:) Heisann! Husk at vi samarbeider med Politiet på disse treffene og vi gjør det vi kan for at Dere skal ferdes trygt til og fra treffene. I starten var det så mange som mistet lappen på tur til/fra banen at vi mistet tellingen. På siste treff i fjor tror jeg ikke det var noen som mistet lappen eller kræsjet på veien. Blir du oppservert av oss eller Politiet når du driver villmannskjøring kommer du IKKE inn på ACR med bilen din. Ikke engang på utstilling. Kjør pent til og fra. Det blir mye Politi på veiene i hele Nordland denne helgen, og spesiellt rundt ACR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossigjengen Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Heisann! Husk at vi samarbeider med Politiet på disse treffene og vi gjør det vi kan for at Dere skal ferdes trygt til og fra treffene. I starten var det så mange som mistet lappen på tur til/fra banen at vi mistet tellingen. På siste treff i fjor tror jeg ikke det var noen som mistet lappen eller kræsjet på veien. Blir du oppservert av oss eller Politiet når du driver villmannskjøring kommer du IKKE inn på ACR med bilen din. Ikke engang på utstilling. Kjør pent til og fra. Det blir mye Politi på veiene i hele Nordland denne helgen, og spesiellt rundt ACR. jepp, man må ta det rolig. vet om endel som krasjet i fjor, plant annen en volvo 240, også en nissan 200sx... men til litt mer glad nytt... bilder av biler som kommer på ACR er altids fint :P *hinthint* Siter - BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740 x toyota carina e 2,0 x opel kadett gsi http://www.dekklageret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Btw: Hvem her skal bo på Skogly Campiog ?? Ill be there! Jeg og Montana fra club-honda har bestillt oss hytte der Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakern Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Noen fra Tromsø som skal kjøre nedover?.Kanskje kjøre ilag alle mann??. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Noen fra Tromsø som skal kjøre nedover?.Kanskje kjøre ilag alle mann??. Vi kommer et gjeng fra finnmark. Hadde tenkt å ta turen innom tromsø først å plukke opp et par kamerater, men det er ikke noe bestemt.. Hvis vi kommer, kan vi jo kjøre mannsterk nedover! :) Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 jepp, man må ta det rolig. vet om endel som krasjet i fjor, plant annen en volvo 240, også en nissan 200sx... men til litt mer glad nytt... bilder av biler som kommer på ACR er altids fint :P *hinthint* Disse er meningen at skal på ACR: Traktoren også selvfølgelig.. Hehe :) Må bare gjøre oss klare med bimmer'n nå så.. Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
no drift no fun Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 ehh... ser ut til dere har "litt" å henge fingrene i på den bilen ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg