Viking067 Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Blir det noen aldersgrense på passasjerer? Så ifjor at det var flere unger som gjerne ønsket at de kunne sitte på.Man må jo gi dem en smakebit og rekruttere dem til motorsport før fotballen tar dem :D Lagd et skilt som de hadde bakpå bilen som fortalte at det var en "rekrutteringsbil" slik at innhentende biler hadde sett det? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Nismo; Vil det bli mulighet for å måle effekt i bilen under noen av treffene? Evt. Pris? :afro Prøver på nytt jeg... Nismo..? :) Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 kommer vel oppover på et eller begge treffene, mest for å se... tror ikke jeg har noe å stille opp med på hverken breisladd eller 0-201m :D :P men var kjempeartig i fjor oppover å se på, selv om vi ikke kom oss opp på banen søndag, grunnet registerreimhavari på vectraen... Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 :wonder vet dette er litt OT!men er det mulig å øvelses kjøre på banen? er en dreven pilot med fart i blodet som ønsker å teste ferdighetene litt! uansett om det hadde vært tillatt tror jeg ingen av de med biler til 300.00 og opp til 800.000 hadde syntes øvelseskjøring var greit Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Øvelseskjøring blir nok ikke tillatt på Sommertreff. kan man la andre få prøve bilen på banen? eller må man som betaler/kommer med bilen kjøre... en kompis spurte om han kunne få kjøre på banen... :driving Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbracing Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 uansett om det hadde vært tillatt tror jeg ingen av de med biler til 300.00 og opp til 800.000 hadde syntes øvelseskjøring var greit hehe jah, e jo litt kjipt om d skjer noe hehe! =) næsj, d e nu lag strekke til og fra banen, får nøye meg med det=) gleder meg noe sinnsykt til den tid kommer:) Siter 1986 Audi 80 GTE Quattro :) G60Q Project Reopened. På Tide å få sæ særtifikat jæveln=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Blir det noen aldersgrense på passasjerer? Så ifjor at det var flere unger som gjerne ønsket at de kunne sitte på.Man må jo gi dem en smakebit og rekruttere dem til motorsport før fotballen tar dem :D Lagd et skilt som de hadde bakpå bilen som fortalte at det var en "rekrutteringsbil" slik at innhentende biler hadde sett det? Blir mulighet for dette på Søndag under familiekjøringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Prøver på nytt jeg... Nismo..? :) Nei ikke som jeg vet:) Blir nok å annonsere det godt hvis noen skal ta med dynobenk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 kan man la andre få prøve bilen på banen? eller må man som betaler/kommer med bilen kjøre... en kompis spurte om han kunne få kjøre på banen... :driving Andre kan låne bilen din ja, men det er eieren(han som betaler inn bilen) som er ansvarlig for at han låner den ut til noen som kjenner til reglene og respekterer dem. Skjer det noe kan eieren bli stilt ansvarlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 hehe jah, e jo litt kjipt om d skjer noe hehe!=) næsj, d e nu lag strekke til og fra banen, får nøye meg med det=) gleder meg noe sinnsykt til den tid kommer:) Husk bare på fartsgrensen der :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Jeg skal prøve å dra meg oppover :D !! (Om motoren er med hele turen)... Jeg har litt problemer å få med meg ting og tang i bilen jeg gjerne skulle hatt med opp. Noen der "oppe" jeg kunne ha sendt deler til og henta torsdagen før (i juni) evnt? Er snakk om dekk blant annet. Ellers lurer jeg veldig på hva jeg kan forvente meg i en teknisk kontroll. Er det noe skriv på nettet om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Andre kan låne bilen din ja, men det er eieren(han som betaler inn bilen) som er ansvarlig for at han låner den ut til noen som kjenner til reglene og respekterer dem. Skjer det noe kan eieren bli stilt ansvarlig. supert... da er det klart:) :thanks Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Jeg skal prøve å dra meg oppover :D !! (Om motoren er med hele turen)...Jeg har litt problemer å få med meg ting og tang i bilen jeg gjerne skulle hatt med opp. Noen der "oppe" jeg kunne ha sendt deler til og henta torsdagen før (i juni) evnt? Er snakk om dekk blant annet. Ellers lurer jeg veldig på hva jeg kan forvente meg i en teknisk kontroll. Er det noe skriv på nettet om dette? det blir sjekket dekk, bremsevæske, løse deler i bilen/bagasjerom, batteri sjikkeli festet, oljelekkasje, hjelm, seler, å ellers som kan være til fare for andre, om noe skulle være i grenseland Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Hvordan er det med påmeldingen. Hvis man ikke kommer med bilen som man har skrevet opp? men en annen bil, og har betalt.... Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Hvordan er det med påmeldingen. Hvis man ikke kommer med bilen som man har skrevet opp?men en annen bil, og har betalt.... Dette går greit, men om du ikke har betalt på forhånd blir du automatisk slettet fra listen vi bruker i porten, så da stiller du på lik linje med alle andre som kommer. Om du har betalt på forhånd og bytter bil i mellomtiden er ikke dette noe problem, men er fint om du sender en mail til post@sommertreff.no og forteller om dette så sparer vi litt tid i porten når du kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg