Nismo Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Sommertreff Arctic Circle Raceway www.sommertreff.no 9 - 11 Juni / Sommertreff ACR - Mo i Rana 25 - 27 August / Sommertreff ACR - Mo i Rana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 I år braker det løs på Arctic Circle Raceway nok en gang i regi av Sommertreff. Vi håper på mer biler, mer folk og mer dekkrøyk enn noen sinne! Program for første helgen kommer snart på nettsiden vår, men det som er av større forandringer er at alt av konkurranser og lignende vil skje på Lørdag men premieutdeling på Lørdag kveld. Det blir likevel masse kjøring på Fredag og Søndag som vanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Dette blir knall, godt noen her nord lager litt "liv og røre" :D Vil det da si at det blir minimalt med vanlig banekjøring på Lørdag? Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 oooh im there!!! Går bare å venter på teaser`n fra vol 2., og DVD`n nå jeg! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Dette blir knall, godt noen her nord lager litt "liv og røre" :DVil det da si at det blir minimalt med vanlig banekjøring på Lørdag? Lørdag blir en "aktivitetsdag" så det blir lite med frikjøring. Dette får man bruke fredag og søndag til. Da blir det MYE kjøring:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Kjempe bra!! Da er vi meldt på:thumb Vi venter alle på teasern og dvd'en=) Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Lørdag blir en "aktivitetsdag" så det blir lite med frikjøring. Dette får man bruke fredag og søndag til. Da blir det MYE kjøring:p Kanskje liksågreit å sette det opp slik. Sladd og drag tar jo uansett en del tid å avvikle, greit å "bli ferdig med det". :boxing Håper drag'et i år blir organisert litt bedre, og tidskjema holdt. (Tok for lang tid i fjor (ikke for det, var meget underholdene å se på)) :pray Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Kanskje liksågreit å sette det opp slik. Sladd og drag tar jo uansett en del tid å avvikle, greit å "bli ferdig med det". :boxing Håper drag'et i år blir organisert litt bedre, og tidskjema holdt. (Tok for lang tid i fjor (ikke for det, var meget underholdene å se på)) :pray Hehe, hadde litt problemer med 201m i fjor ja. 80% av deltakerne lå jo å sov ut rusen da vi skulle starte :p I tillegg var det endel missforståelser ang gjennomføingen så vi får bare håpe det blir bedre i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Oh ... gjett om jeg har lyst til å få kjørt litt der :D:D Men åssen vil det fønke med tanke på prøveskilt? Tror ikke jeg har skilt på min i år grunnet at dem koster litt mere en det jeg nok greier å spare med det første. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Oh ... gjett om jeg har lyst til å få kjørt litt der :D:D Men åssen vil det fønke med tanke på prøveskilt? Tror ikke jeg har skilt på min i år grunnet at dem koster litt mere en det jeg nok greier å spare med det første. Prøveskilt utstedt av biltilsynet med kjøreseddel for ACR kan politiet ikke gjøre noe med. Når det gjelder årskjennemerker må hver enkelt deltaker sjekke opp dette med utsteder og få et skriv på at bruker har lov til å kjøre på ACR med skiltene. Har du ikke noe dokumentasjon på dette, kan politiet nekte deg å kjøre hvis de vil være vanskelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Prøveskilt utstedt av biltilsynet med kjøreseddel for ACR kan politiet ikke gjøre noe med. Når det gjelder årskjennemerker må hver enkelt deltaker sjekke opp dette med utsteder og få et skriv på at bruker har lov til å kjøre på ACR med skiltene. Har du ikke noe dokumentasjon på dette, kan politiet nekte deg å kjøre hvis de vil være vanskelig. Er det ikke opp til arrangør å avgjøre hva som skal være tillatt å kjøre rundt banen? Dere har jo tross alt leid banen, og om dere vil gå, sykle, hinke eller kjøre vil vel være 100% opp til dere? Banen er ikke offentlig vei. Om arrangør vil legge tilrette for "spesielle" kjøretøy skulle jeg ikke tro det er noe problem. Se bare hva de farter rundt med på Rudskogen osv. 1000hk-monster som ALDRI kommer bli godkjent for gata ;) Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Oh ... gjett om jeg har lyst til å få kjørt litt der :D:D Men åssen vil det fønke med tanke på prøveskilt? Tror ikke jeg har skilt på min i år grunnet at dem koster litt mere en det jeg nok greier å spare med det første. Jeg har samme tanken som deg!! Med Soarer 4,0 V8er eller Soarer 2,5TT på prøvekilter!! Vi må vel få til en TSCN kolone oppover kanskje!! :afro Treffene er nå lagt til på Terminlisten på Bildilla Magasin ( bildilla.com ) også!! morph Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Er "Sommertreff" ett hastighetsløp eller gjelder vanlig veitrafikklov? Jeg tror det siste vipe så det er nok ikke bare bare å gjøre slikt en vil ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 på banen gjelder vanlig veitrafikklov og man må ha godkjent bil for å kunne kjøre der... om politiet hadde villet kunne dem faktisk ha stilt opp med laser og tatt deg i fartskontroll midt på banen ;) Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Ohhh... Da blir det endelig vår snart... Må vel oppover i år også. ACR er jo den råeste banen i norge. (norden) Håper bare at det kommer mange flere biler, og enda mere folk, og at det blir et strålende vær... Noen som skal kjøre fra Trondheim?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg