eiriksmil Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Håpløst.. Noen sett episoden? Hvis ikke, ta en titt på denne siden: http://www.mtv.co.uk/mtvuk/shows/pimpmyride/microsite/index.html Velg "Select Car" og finn Golf II. Bil nr. 2.. Den ble ikke pen! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Jeg har faktisk sett verrre.. på veien i norge.. men pen kan man ikke kalle den nei..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Jeg likte dørene på bilen men det er vel stort sett det eneste... Var vannvittig latterlig att dem har satt navnet hans på taket skam skam skam skam skam resten av bilen Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 fint inni... va litt for feil farge!! :( Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 vært en tråd om denne for lenge sia :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Den er da ikke så annerledes enn mange Golf 2 rundtom i Norge :rolleyes: 90 fangere osv. Likte setene... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Den er da ikke så annerledes enn mange Golf 2 rundtom i Norge :rolleyes: 90 fangere osv. Likte setene... er det ikke sånn stil du planlegger på 1ern din da "larry" ? (Larry er det engelske navnet fra barneskolen på en kompis som hete Lars, alle fikk navn i engelsk timen :) Vemund / Victor fra engelsk timene.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Den er da ikke så annerledes enn mange Golf 2 rundtom i Norge :rolleyes: 90 fangere osv. Likte setene... OOOooooooh! 90-fangere! FYSJ! Føler meg akkurat som alle landets golfrånere fordi jeg har det. Laaars.. Stor i ord... :| Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Jeg syns den var rå.. Stort sett alle golfer holder seg innen to sjangere; De med 90/RS fangere, 88' dører, borbet felger, downforcer, m3-speil, osv osv. og Old-school look.. Begge desse begynner å bli vel oppbrukt til tider.. Greit nok, begge er pene.. Prøver ikke å herse med noen nå, men.. Det trenger ikke være stygt bare fordi det er unikt.. Stålfelger, mye rust, matt lakk og skyskraperhøy golf er stygt.. Menmen, hver sin smak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 feil.. brreddede stålfelger, mye rust og meget matt lakk er rat-look og det er noe av det kuleste :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 hehehe, greeeeeit:) :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Uff, er så fælt å kjøre rundt i Golf 2 med 90 fangere..bilen min er lik alle andres :( Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 hehe da er diskusjonen igang igjen ja.. ;) hva med å bygge en "old school looker" kombinert med 90 fangere? det er jeg litt sugen på kanskje.. :well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 hehe da er diskusjonen igang igjen ja.. ;) hva med å bygge en "old school looker" kombinert med 90 fangere? det er jeg litt sugen på kanskje.. :well jepp, med en søt kromlist på fangeren.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkers Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 synes bilen var grei nok jeg, men fy faen å stygg farge inni! Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg