Gå til innhold

nedsnødd ferrari

Ranger emnet


prizma

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eller bare for å konstatere at han har mye cash ved å la en så dyr bil stå ute og bli ned snødd og ruste litt :P

 

 

 

Ruster en ferrari altså? trodde di var mest laget av kevlar, carbon, aluminium jeg? hehe

 

 

edit, noen som sa det før meg ja! ..

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut mellomrommet mellom dekk og hjulbue

bak der på den gule "FERRARI`N"

 

Hva slags bil er den bygget på a? Mr2?

 

Vet at det finnes kit til Pontiac Fiero, men vet ikke hva dette er.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan muligens tenkes den er uten motor. Men, hvis ikke er den kit caren meget feil bygd. Jeg har en anelse om at den der er bygd på MR2. Men Pontiac Fiero er meget populære de og, men de ser mer ekte ut enn denne. Luftinntakene på denne gule er fake, og ikke ekte. Men på en ekte Ferrari, er de ekte;) (Luftinntaka skal ikke være på døerene, men begynne der, og gå bak over på bakskjermen) Og det er mye som ikke stemmer med linjer osv i karosseriet.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan muligens tenkes den er uten motor. Men, hvis ikke er den kit caren meget feil bygd. Jeg har en anelse om at den der er bygd på MR2. Men Pontiac Fiero er meget populære de og, men de ser mer ekte ut enn denne. Luftinntakene på denne gule er fake, og ikke ekte. Men på en ekte Ferrari, er de ekte;) (Luftinntaka skal ikke være på døerene, men begynne der, og gå bak over på bakskjermen) Og det er mye som ikke stemmer med linjer osv i karosseriet.

Der tar du feil;) Luftinntakene er kun på døra! Synes også dette ser ut som en kitcar, men den var slett ikke værst bygd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tar du feil;) Luftinntakene er kun på døra! Synes også dette ser ut som en kitcar, men den var slett ikke værst bygd!

Eneste bil jeg kommer på som har det kun på døre, er 355'en og 348'en. Er helt sikkert fler og. Siden jeg tok feil var at 512'en og Testarossaen har de på døra òg bakskjermem.

Testarossa:

ferrari_testarossa_04.jpg

 

512/TR:

1995-Ferrari-512-M-A-640.jpeg

 

Også F50'en har ett lignende:

Ferrari-F50-Red-Front-Angle-st.jpg

 

Kan sikkert finne fler biler også. Men, så er jo (Det denne kit caren skal forestille) en 348 (Garantert, ikke kom å si det skal ligne en 355, isåfall om, så har de bygd så feil at de burde bli prester hele gjengen).

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår