Gå til innhold

Dette er en VIKTIG melding til alle som er redd for onkel politi

Ranger emnet


OleC

Anbefalte innlegg

Originally posted by Ascona

 

Blir du stoppet av sivile folk og de ikke viser leg i det de kommer bort til bilen er det bare å kjøre avgårde, har selv gjort det et par ganger, viser de det ikke med en gang bare kjører jeg, så får de gjøre hva faen de vil med det.

Ring da samtidig 112, og si at du blir forfulgt, og ønsker assistanse, da det er noen som leker polti.

 

dette er faktisk et godt råd!!

 

er lurt og stikke av før du blir stoppet av sivilbiler og de har rukket og sette på blålysa eller vist legimitasjon, da er det bare å stikke. blir du tatt av politimannen kan du jo bare si at du trodde at du ble forfulgt av en tulling:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by drQ

Det er "lett" å bare stikke av fra en sivilbil, men 99,9% av tilfellene vil den forfølge deg, og varsle en god del andre uniformerte biler, og disse stikker du ikke av fra.....

 

DET er det dummeste jeg noensinne har lest.

Å stikke fra en uniformert poltibil er nøyaktig like lett som å stikke fra en sivilbil.

Ganske greit å gjøre mao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MJ_Speed

Men ikke like sprek som superbilen din vel.. for den er jo verdens sprekeste bil i hele verden og kanskje oxo hele universet... eller hva ...?? :p

så er det i gang igjen... hvorfor skal alltid noen begynne å trekke inn usaklige kommentarer om bilen til folk her inne, i en ellers så ganske grei diskusjon? :rolleyes:

 

og for å ha sagt det: bilen hans er jo ikke akkurat en "vanlig" bil da..

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dalan

så er det i gang igjen... hvorfor skal alltid noen begynne å trekke inn usaklige kommentarer om bilen til folk her inne, i en ellers så ganske grei diskusjon? :rolleyes:

 

og for å ha sagt det: bilen hans er jo ikke akkurat en "vanlig" bil da..

 

Gjør oppmerksom på at Politiet har biler som er trimmet ganske brukbart. I tillegg så har mesteparten av sivilbilene her i Oslo fått forsterket hjulopphenget (for å tåle telehiv, trikkeskinner etc).

 

Bare for at han har 'ikke akkurat en vanlig' bil gjør ikke han til verdensmester. Det er alltid noen som tror at siden de har biler som er sterkere enn andres biler så er de bedre sjåfører

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MJ_Speed

Men ikke like sprek som superbilen din vel.. for den er jo verdens sprekeste bil i hele verden og kanskje oxo hele universet... eller hva ...?? :p

 

Neida, det finnes mange biler som er sprekere enn bilen min, men politiet besitter heldigvis ingen av dem såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fastone

 

Gjør oppmerksom på at Politiet har biler som er trimmet ganske brukbart. I tillegg så har mesteparten av sivilbilene her i Oslo fått forsterket hjulopphenget (for å tåle telehiv, trikkeskinner etc).

 

Bare for at han har 'ikke akkurat en vanlig' bil gjør ikke han til verdensmester. Det er alltid noen som tror at siden de har biler som er sterkere enn andres biler så er de bedre sjåfører

 

Hvilke biler har politiet som er trimmet ganske brukbart?

Jeg har selv sjekket opp en del av bilene dems, og fått vite hvor mange kw de yter, det er det samme som standard på ALLE bilene jeg har sjekket, og politiet har heller ikke lov til å trimme uten å betale avgift..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fastone

 

Gjør oppmerksom på at Politiet har biler som er trimmet ganske brukbart. I tillegg så har mesteparten av sivilbilene her i Oslo fått forsterket hjulopphenget (for å tåle telehiv, trikkeskinner etc).

 

Bare for at han har 'ikke akkurat en vanlig' bil gjør ikke han til verdensmester. Det er alltid noen som tror at siden de har biler som er sterkere enn andres biler så er de bedre sjåfører

Jeg skrev heller ikke at han er verdensmester, men bare påpekte at det var unødvendig å komme med den kommentaren om at han hadde en superbil, som var best i verden og sånn med en sarkastisk rolleyes har vi ikke ganske mange av de kommentarene her...?

 

det er nok ikke standardbiler alle de har, tror det er en del som er trimmet av bilene de har.

 

og må de betale hk-avgift, så gjør de nok det ;)

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dalan

Jeg skrev heller ikke at han er verdensmester, men bare påpekte at det var unødvendig å komme med den kommentaren om at han hadde en superbil, som var best i verden og sånn med en sarkastisk rolleyes har vi ikke ganske mange av de kommentarene her...?

 

det er nok ikke standardbiler alle de har, tror det er en del som er trimmet av bilene de har.

 

og må de betale hk-avgift, så gjør de nok det ;)

 

Ikke personlig myntet på deg. Er enig i at slike kommentarer har vi hatt nok av. Er lei av folk som skryter av hvor sterke og raske biler de har. Minner meg på da jeg var liten: 'Pappaen min er sterkere enn pappaen din'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fastone

 

Ikke personlig myntet på deg. Er enig i at slike kommentarer har vi hatt nok av. Er lei av folk som skryter av hvor sterke og raske biler de har. Minner meg på da jeg var liten: 'Pappaen min er sterkere enn pappaen din'.

ok, tenkte kanskje det så lenge du quota meg.. ;)

hehe, ja ikke sant, mange rykter om sterke pappaer rundt omkring i barnehagene

og mange historier om hvor kjappe og fantastiske biler mange har å.. :rolleyes:

men nå er jeg vel litt off topic, som så mange ganger.. :rolleyes: :D

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår