NeonMuffler Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 hei, moddet dene litt kjente supraen, fiksa litt smått, og litt brush. er en 2 timers modd:) fint med c&c ORG MODD Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 nydelige felger, pent med bredere skjørt, fin fanger. solstripen i frontruta er skeiv da, men pent Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 nydelige felger, pent med bredere skjørt, fin fanger. solstripen i frontruta er skeiv da, men pent takker:), komemr kanskje med en uppdate, merka det jeg også, etter at jeg la den ut:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Synes den ble utrolig rå jeg!! Men likte ikke heilt den flyvingen du hadde satt bakpå :P:P Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkengen Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 OMG!!!!!!!!!! har du donør bilen til de felgene???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 detta er det dårligste å simpleste jeg har sett fra dg neon! du kan så mye bedre! var dårlig klipt rundt dekka, og fanger'n ser rar ut! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 detta er det dårligste å simpleste jeg har sett fra dg neon! du kan så mye bedre! var dårlig klipt rundt dekka, og fanger'n ser rar ut! ???, dårlig klipping??, brukte pen tool og fikk fine runde dekk, er nok fordi den er rezisa. og jeg synes dette er en av mine beste modder. liker den, og at den er realistisk. EDIT: det enkleste er ofte det beste;) EDIT2: og HVA er rart med frontfangeren???, hjelper å si hva som er problemet... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 skjønner meg ikke på disse 31,59 sekunders moddene deres jeg. klarer ikke en gang og komme i gang på den tia jeg.. :drive2 Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Den va nydelig! men e likte den gamle vingen bedre! kunne ikke hatt tøffere felger til den=) Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Vil ha den i garasjen NÅ! Hehe, fet den Neon ;) Lyktene, felgene og vinga: im diggin it! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkengen Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 fronten er litt blurry da.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 detta er det dårligste å simpleste jeg har sett fra dg neon! du kan så mye bedre! var dårlig klipt rundt dekka, og fanger'n ser rar ut! Skjønner ikke heilt hvor du får dette fra men ??? Fangern er perfekt i mine øyne den. Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 ikke mye blurry der nei! den ble så jævli tøff=)=) Orginalen ble nesten litt "stygg" etter å ha sett på modden en stund :thumb Nyyyyydelig=) :op Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 ???, dårlig klipping??, brukte pen tool og fikk fine runde dekk, er nok fordi den er rezisa. og jeg synes dette er en av mine beste modder. liker den, og at den er realistisk.EDIT: det enkleste er ofte det beste;) EDIT2: og HVA er rart med frontfangeren???, hjelper å si hva som er problemet... front fanger'n ser ut som en hval munn da! og se ved dekket da! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 at du ikke liker fronten, er ikke en feil ved modden, og dekket er fint! fronthullet er jo org da, bare retta den ut under, er så stygg den den dritten i midten, samma som vaa som supra har. Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg