G60 Racing Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 teit sak etter gammel allarm... får se om den blir fjernet da bak platen blir cleanet... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Ja, løp og kjøp:) Problemet er at jeg har 104amp dynamo pga sterio... ikke 60 som er org. Beste hadde vert og chromet opp min! :D men får se, tenkte skulle fikse opp isv selv i allefall! må jo konsentrere seg om detaljer! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Problemet er at jeg har 104amp dynamo pga sterio...ikke 60 som er org. Beste hadde vert og chromet opp min! :D men får se, tenkte skulle fikse opp isv selv i allefall! må jo konsentrere seg om detaljer! Jeg skulle høyglans polere felgene og hele den utvendige rør ramma på ducati'en som jeg hadde før og var i kontakt med et firma som også drev å chromet deler til bil osv. om jeg finner adressen i alt rotet mitt så kan jeg jo si ifra, de hadde kurante priser de altså, om du er interessert da. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 jeg og sikkert flere andre hadde syntes det hadde vert knall! Acoupe kansje du får innsug og topp deksel i chrome igjen! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 jeg og sikkert flere andre hadde syntes det hadde vert knall!Acoupe kansje du får innsug og topp deksel i chrome igjen! :D Her fant jeg den faktisk:) http://www.centrumfornikling.no/ Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Tenkte skulle legge ut en liten uppdate med bilder av dele som er kommet frem til nå. Venter fremdeles på mye men... Dere får se bilder så fort jeg får resten! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Tenkte skulle legg,,,,,, :D HO HO HO!"! dette blir RÅTT! Gammle rs leppa mi jo! hehe.. gleder meg til å se bilen ferdig jeg assa!:D:D:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 blir bra det ja, håper får noe deler i morgen også! hadde vert digg nå og fått delene fra atp! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Liker det jeg ser, kunne tenkt meg de motorfestene dine Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Kan skaffe deg like fester hvis du er interisert? De er stivere en orginalt og en godt anternativ til volksport sine til rundt 5000kr eller møller sine orginale til 3100kr! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Kan skaffe deg like fester hvis du er interisert?De er stivere en orginalt og en godt anternativ til volksport sine til rundt 5000kr eller møller sine orginale til 3100kr! hvor mye ga du for de? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 tror det var en 1700-1800 eller noe... husker ikke eksakt. uansett sykt billig for alle 3 festene! grove og fine! der ut som veldig overdim! Får skrike ut skal jeg bestille og sende til deg! Har bra % gjennom fatter så blir ikke mye billigere en dette ass! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 tror det var en 1700-1800 eller noe... husker ikke eksakt. uansett sykt billig for alle 3 festene! grove og fine! der ut som veldig overdim!Får skrike ut skal jeg bestille og sende til deg! Har bra % gjennom fatter så blir ikke mye billigere en dette ass! Det skal jeg gjøre vet du, sier ifra jeg. Genialt:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 skal gi deg eksakt pris da du er klar... :D Skal bytte til helga tenker jeg så blir spennende! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Ringt og mast på Fedx som frakter pakken fra ATP i hele dag men pakken ligger i toll... Treige jevler ass! så får nok ikke noe deler før over helga... snufs Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg