aka_stian Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Se Post Under! Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 EDIT 3. AUGUST Det meste har blitt solgt etterhvert. Har ikke så mye deler igjen. Her er hva jeg fremdeles har igjen. ********* Svarte lister til a og b stolpe, samt kanaler Svart dashbord Alle sikkerhetsbeltene Innerskjermer i plast Tommer dører (altså kun selve døren uten noen mekanismer) førerdør har en liten bøy knekk i ene hjørnet Panser med liten bulk i front 5L spylervesketank Ekspansjonstank fra 2E motor 4 gule sideblinklys Standard baklykter (oransj, rød og hvit) Venstre frontlykt Komplett GT plast/bredding Bremsekraftforsterker fra 2E motor (9"?) ********* Og det var vel det jeg hadde liggende igjen. Send en PM for bilder og info om tingene. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Hei Du har vel ikke girkassen også til salgs? Kunne tenkt meg en ny girkasse på min 2E motor. Den lager skrapelyd fra 1 til andre giret. Hvis din girkasse er i god stand så kunne jeg tenkt meg å kjøpt den! Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trion Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Hvordan ser toppen ut? Vet du om noe som er skifta? Pris på komplett topp? 2e eksosmanifoil? Siter '94 Passat '95 ZXR 750RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Eh...motor og girkasse er long gone. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Har du en tomgangsregulator som funker? Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Har du en tomgangsregulator som funker? Eh...motor og girkasse er long gone. Altså...motor og girkasse er borte. Sammen med motor gikk alt som stod på motoren, som f.eks dynamo, starter, manifold, luftfilter og alt annet. Girkassen er også borte sammen med drivakslingene. Altså har jeg ingen motordeler til salgs. Eneste som henger igjen i motorommet er bremsekraftforsterkeren, men den blir ikke solgt enda. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Kom igjen folkens! Må få unna endel deler her. Tar imot bud på alt! Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Har du den lille plastgrillen som er under støtfangeren foran? Den som den lille spoileren henger i ? Den trenger jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Har du den lille plastgrillen som er under støtfangeren foran? Den som den lille spoileren henger i ? Den trenger jeg. Niks, dessverre Og eksosen er solgt, om noen skulle finne på å spørre om den. Har også oppdatert salgsposten med en liste over ting som jeg ikke har. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Frontbjelke, radiator, gulvteppe, og frontplate gikk unna idag. Men er stadig mer som ligger og slenger. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Har du komplett frontlykt venstre side? En kjip sprekk i min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sht Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 pm sendt Siter Bilen min http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-2/280960-sht-sin-golf-2-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Sentrallåsen er borte... Tar snart ut komplett forstilling og bakstilling om noen vil ha dette. Komplett med dempere og bremser, endel overflaterust på begge opphengene, men fullt brukbart. MÅ hentes i bergen. Tar også ut bremsekraftforsterker i samme slengen om noen vil ha den. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basstorius Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Jeg trenger en ABS- sensor til VF og et par sånne svarte plast- deksler for å skjule der det sitter knapper og sånt. (Har demontert BOSCH- alarmen siden det ikke går an å få tak i deler til den. Senderen var gåen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg