Gå til innhold

Trucks med blå lys i vindu....

Ranger emnet


Atley

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt merke til at det er skikkelig "in" med 2 blå dioder som lyser ut frontruta på store lastebiler.....

 

Er dette styling eller har det en hensikt??

 

Det har jo ingen hensikt,

Men det er mange som synes det er kult å ha det i lastebilen sin,

 

Lys er tøft synes jeg, men det er meg :partyon

 

Hilsen trucker

Lykkelig eier av 99mod passat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
fjortis stylingen har nå nådd lastebilsjåfører..

 

De begynner vel snart å selge kingsize aluminiumvinger på Thorsov. :P

 

Når jeg ser sånne trailere som har hele kupeen full av lys, forstår jeg hvorfor neonlys ikke er lov på Norske veier.

Det er umulig å la være å se når det kommer ett monster fullt av horelys mot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg er på jobb og er ute å kjører så liker jeg å bruke det såkalte "horelyset", rødt lys i bakveggen.

Syns det holder i lange baner jeg.. blir koseligere inne i bilen, samtidig som at det røde lyset ikke ødelegger nattsynet. Og det blir lettere å møte biler da overgangen fra mørkt til mye lys ikke er fullt stå stor.

[/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges

[x] Volvo 440 89- 1,7i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man burde absolutt dra til USA og kjøre en tur på kvelden når det er mørkt.. da kan man se noen rimlig råe trucks med 3-4cm mellom hvert markeringslys på settet sitt

har vært over der noen ganger og blir like imponert hver gang !

 

HAr vært der to ganger og syns det er like kult vær gang :popcorn :usa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår