Bleskestad Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Har og fått heim ein liden finne ting så lige bag garsjen:p NYE AKSLING BAK..så kansje kome ein kome sperra i dn:D [/img] Asle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 gsi????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Begynner og ligne no!!! Ser bra ut! Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Se her ja, begynner å komme seg! :D Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bleskestad Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 gsi????? Nei er nokk ikje dt. Asle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 satser nok på skikkelig kempi sperre :) Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bleskestad Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 vett nogen kor eg kan få tag i bur te an? Tilsendt/i rogaland???? ;) lust på, til ascona og kadett c :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboChrister Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 gundersenmotorsport.no 5300,- sparco 6punkts eg kjøpte nettopp sjøl te min ascona b... meget bra bur Siter Bruk vett, Ligg bredt! 1977 Opel Ascona B - prosjekt 1991 Opel Omega 2.0 cd 1994 Opel omega b 2.0 16v turbo dta++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 gundersenmotorsport.no 5300,- sparco 6punkts eg kjøpte nettopp sjøl te min ascona b... meget bra bur frakt på det?! kosta den!? magnus Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 nå he aslen kjørt på fortauskant, å trenge nye forstilling, UFLAKS sa severin suveren! ;) Har noen dette liggende, ta kontakt på 40496208! Shit happens asle magnus Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Traversen pleier ikke å bøye seg, traff deler av en fjellvegg engang, litt fortere enn deg ser det ut til. Uansett, traversen forble rett. holdt å bytte nedre bærearm og den som går fra travers og bakover til rammevangen. (min var fikk seg faktisk en knekk i vangen som fortsetter ut i motorrom der travers'n er festet) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apl Racing Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Noen som ska ha motorfester/gearkassefester for cosworth i ascona b? har også alt av foringer og bærekuler til forstilling.alt nytt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bleskestad Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Traversen pleier ikke å bøye seg,traff deler av en fjellvegg engang, litt fortere enn deg ser det ut til. Uansett, traversen forble rett. holdt å bytte nedre bærearm og den som går fra travers og bakover til rammevangen. (min var fikk seg faktisk en knekk i vangen som fortsetter ut i motorrom der travers'n er festet) hehe, traversen så iallefall bøyd ut... der traversen er festa i innerskjermen, der så det heftig vridd ut, og så var kanten bøyd opp over skruen til nedre bærebru. Traff en 4-5 lekablokker på turen min:) Mangler bare ny tannstang nå.. den er skeiv den :D Asle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 vange kalles det der traversen er festet i "innerskjermen" okay. Var kanskje forrige Ascona'n min som var så rusten at vangen gav etter før traversen Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboChrister Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 frakt på det?! kosta den!? magnus hehe va litt dyrt med frakt måtte ut med 1000,- til stord (sunnhordland) Siter Bruk vett, Ligg bredt! 1977 Opel Ascona B - prosjekt 1991 Opel Omega 2.0 cd 1994 Opel omega b 2.0 16v turbo dta++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg