ha|||on Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 heisann jeg har en e36 cupe. og lurer på om noen har noen har forslag til felger! gjerne bilder på bil. og gjerne dim som ser bra ut. og hvis noen vet pris så skader ikke det heller! på forhånd takk! happyhappy Jeg synes HRE Wheels lager de desidert grommeste felgene til bl.a. E36: Disse koster SKJORTA. Regn med at et sett kommer på omtrent det samme som en grei E36. drunk Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 sleng ut bilde da :Djeg også er intr i felger :) Bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Er veil kopifelger det der... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Det er sant. De orginale koster skjorta har jeg hørt. Er vel gravert inn "AC Schnitzer" på den ene eiken på de orginale. Men disse er strøkne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big_Al Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Hvor kan jeg få tak i sånne motorsport felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Selges endel slike felger brukt, hvis en bare kikker litt rundt. Anbefaler en titt på http://www.autopower.se Klikk på Powerbörsen Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glimsdal Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 takker for mange gode svar! Siter :smilbmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DINAN Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Mine er lakker i hvit..Motorsport M3 felger fra cab;) med nye dekk foran og bak....Selges pga kjøp av nye felger:),,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glimsdal Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 http://www.german-wheels.com/images/felgen/gross-freigestellt/VN-Line-3-tlg-19.jpghttp://www.german-wheels.com/images/felgen/gross-freigestellt/VN-Line-3-tlg-19.jpg Siter :smilbmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Hvor kan jeg få tak i sånne motorsport felger? her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stone Island Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Hva slags felger endte du opp med? Er det BBS CH eller HRE 540R jeg ser i avataren din? Siter - Porsche Club Norge & BMW Car Club Norway - 2001 Porsche 996 Turbo (sheriffbil) 1994 BMW E36 M3 (bruksbil) 1993 Toyota Corolla XLi (husmorbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg