Gå til innhold

blixern - toyota mr2 sw20 vinterprosjekt

Ranger emnet


blixern

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt lenge siden oppdatering,

men har vært på jobb 09:00 til 17:30 , så i garasjen til natt osv siste dagene.

Ikke gjort så mye på MR2en da bruksbilen måtte ha ny topp-pakning, å franske diesel motorer er jo alltid like artige.

Men NOE har skjedd da... :)

 

*fått modda på ett feste punkt til frontfanger, skinna som ligger øverst,i midt på fronten...så da har jeg ett feste å gå ut i fra for å tilpasse resten!

montert med rutelim å "skrue klemmer" og herdet ett døgn..sitter som støpt.

 

*bestilt og fått deler fra Toyota , ikke noe spennende, hvite blinkere, nye skruer og sidefester til støtfanger foran (alltid like deilig å skru på nye bolter/muttere), 2 "indre" dørhandtakdeksel(just 2 fresh it up;) )....

 

*bestilt nye 17" felger , 18" utgår da det blir for dyrt totalt sett med dekk.

TSW Kyalama (? var det ikke Kyalama? :wonder ) dimensjon 17x8" ET40 , sjekk http://www.felgimport.no for bilde...

 

har og fått sjekka litt angående sideskjørtene, tilpassinga der blir jo også ett artig utfordring for å få en fin finish...men det får gå...

 

Litt bilder kan jeg vel smelle ut å, ikke noe særlig intresangt da man ikke ser noe framgang, men slik blir det nå, ikke alltid det vises at man jobber wtf?

 

styling_tilpassing%20030.jpg

 

styling_tilpassing%20009.jpg

 

styling_tilpassing%20018.jpg

 

styling_tilpassing%20044.jpg

 

Her på dette hjørnet skal sidefester være, må støpe ut en del der for å få montert ett feste der, vært litt enklere vis det hadde vært fra før da..

 

ellers så sjekk http://home.online.no/~terjblix/mr2/ , ligger vel litt mer bilder der....

1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna)

1x Raddo prosjekt

1x Polo 1977 (retro bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

roger: takker... litt gøy å få litt sånn oppmuntring :D

 

scoot : Fargen er ikke så hemmlig,,,kommer fra nabolander vårt, sverige..

tror noen fulle svensker blanda den i hop på julebordet til volvo en dag på 90 tallet, å kalte den Volvo Safron Gold (kode 435)

 

b0xer: Er ikke Erebuni nei. Extreme Dimension, kreves litt jobb ja... men orginalen koster mye,Bomex , må handles i Japan...frakt... fort 30k totalt.

Betalte 10k med frakt jeg,så blir nok litt jobb...men ser ikke så mørkt på det lengre...vet folk har hatt mye værre passform.

 

har handla nå baklykter fra Ebay for noen uker siden, men det ser ut som jeg er blitt lurt av firmaet! mitt FØRSTE kjøp fra Ebay , jeg har alltid vært skeptisk..

først betalte jeg via paypal, så fikk jeg mail dagen etterpå at dem forlanget 35$ ekstra for frakta til norge, sendte dem mail i dag å spurte om dem hadde sendt lyktene, så spørs dem meg om jeg har betalt alt osv å begynner å bli vanskelig,,,,replyet at jeg har alle kvittering osv fra paypal å ber dem om å sende asop. heter 4option.com

1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna)

1x Raddo prosjekt

1x Polo 1977 (retro bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo hei Morten. Ser jo meget bra ut dette :) Trur det blir knall når du får den lakka. Har du hørt noe mere fra firmaet du kjøpte lyktene av? Skulle mene at det er ganske sikkert å handle på ebay, har ikke hørt om noen andre som har blitt lurt. Må få lurt meg en tur innover når jeg kommer hjem.

Snakkast. :tannløs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

åj åj...vært veldi mye jobbing på jobb fortiden så bilen har fått lite oppmerksomhet desverre....men det som skjer er at bodykitet blir droppa!

har brukt mye tid på å lage fester til fronten, å det gikk fint...støpt å lima litt.

men problemet ligger i en høyde forskjell på noen cm på vær side.

Så orginal fangere + litt "kustom" blir gjort!

Syntes ikke orginalfangerne er så ille jeg i utgangspunktet så tror ikke

bilen blir stygg av den grunn!

Må bare få bilen til å se "lav nok"....

Vi får se :D

 

Våren nærmer seg jo , så kan jo ikke stå å kuke med glassfiber til sommern er her(skal ikke overdramatisere heller nå,men jeg er opptatt av finish)

 

Orginalfangerne er av plastikk!

Di er jo lakket orginalt, så jeg tenker det blir mye nøye grunnarbeid her for å unngå flassing, da jeg har sett plast som har blitt lakket opp på nytt å flasset.

 

Ellers så lurer jeg på om ikke ett lite lystgass kit hadde gjort seg i bagasjerommet, da fyllestasjon for gass er på plass i Bodø.

Er jo litt show med gass,+ litt ekstra krefter i ny å ne er jo "kjekt"...

 

 

Bilder kommer over helga,,,får blir ei arbeidshelg på bilen dette istden for alkahol damndamn

1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna)

1x Raddo prosjekt

1x Polo 1977 (retro bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår