thomasekeli Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 WOW!! Dette var bare drit fett!! :partyon Driver med noe lignende i poloen min nå.. Kjempe gøy å få litt innspirasjon! Takk takk :) Gleder meg til dørtrekkene kommer også! Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Stein fett!! :D Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 rått!! etter jeg så dette bygge første gang gikk jeg ut å begynnte å skaffe høytalere å sånn som trengs. først tengte jeg at jeg skulle gjøre samme som deg bare med en på hver side og. men det ble det ikke plass til så det ble tre 12" på rad nesten. Siter RV-Tuning |BMW e28 545i prosjekt| |BMW e28 518i brukshulk| |BMW e23 745i delebil| |2x Opel Kadett C| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Da har jeg fått gjort litt igjen. Begynte med å lime fast spacer ringene til subbene iforrhold til hvor di passet Hei! Fikk litt innspirasjon av ditt prosjekt, og driver å bygger stereo nå. Skal starte på støpingen snart. Det jeg lurer på er om du kjøpte de spacerringene ferdige, eller om dette er noe du har lagd selv ? Fortell gjerne litt mere om oppbygningen av skråen etc. Takk :) Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Da er jeg igang igjen. etter en litt lengere enn forventa pause. men men. har ikke gjort så all verdens mye enda. men har bare drevet på i 2 timer. har til nå rassert di gamle dørtrekka ganske så godt. for så å bygge di opp igjenn. hittil så har jeg skjert vekk uønsket plastikk å trekkt på fleece. planen hittil er å lage ett så slett som mulig dørpanel, som skal trekkes i svart skai. for så å bygge høytaler kasser utenpå dette igjenn. som da skal lakkes sølv metallic. har å lakkert div interriør i bilen. slik at interriøret matcher farken på forsterkerne å subbene. klemmer til med litt bilder. først ut: dørene. her har jeg kappa vekk det jeg ikke villa ha på det ene trekket. så har jeg stiva det av for å holde på formen. fleece. polyester. (stinky) så langt har jeg kommet med disse til nå. så var det interiøret. alt var svart før. det var alt for i dag. nå skal jeg sove av meg polyester rusen. tjohei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablito2k Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Nydelig! stilrent og fint, bra jobba ;) Siter Don't Kill Me If Im Wrong ;) Audi 90, 2.2E 86' :pray *hobbyprosjekt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teck Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 nydelig utført jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Takker for gode tilbakemeldinger. er kjempefornøyd selv og. selv om det er lenge til jeg er 100% ferdig. litt mere bilder kanskje? aaaalrighty then. er har fått på 3 lag glassfiber på dørtrekkene nå. neste prosjekt blir å få delt opp disse i 3 deler slik at jeg får trekt det opp ordentlig. så skal det pusses. bilder. . håper på å få gjort en del i helga. får ikke gjort så veldig mye på hverdagene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lector Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Bra å se litt dørtrekk. Har planer om det selv. Har eXtra så... Men har du rivi av trekket på døra først? Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Bra å se litt dørtrekk. Har planer om det selv. Har eXtra så...Men har du rivi av trekket på døra først? Ja har revet av en del. men det sitter som f...! så er veldig vanskelig å få av alt. så satser på av glassfibern setter seg skikkelig alikevell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Nice :) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoonSky Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Nice bil du har!! :wave Vurderer å kjøpe meg en Audi A3 selv..1997 modell.. i gul fargekiddie Håper å få se flere bilder etterhvert! Dette er virkelig noe å følge med på!! mvh N Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Må kjøre stil med gul Audi vett ;D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 hehe! gult er kult. men Grønt er Gromt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoonSky Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 :thanks Ja gult er kult og seff kjører man på med stil:) Fremtidlige planer blir å fikse et velutstyrt anlegg og noen duppe ditter her og der og gjøre den kjempe nice:afro Såå jeg skal følge med her...så jeg får en del tips osv! mvh N Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg