Jfreak Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Eg Har Lyst Å Skifte Lysene I Knapper Å Panel I Bilen Fra RØtt Til BlÅtt. Noen Som Har Noe Erfaring Med Det. Gjerne Noen Bilder. Min Bil Er En Audi A6 1995 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Legg de planene på is! Det er bortimot ugjennomførbart, i tillegg blir man i lengden veldig trøtt av dette forferdelig intense lyset. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogsv Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Jeg fikk bytta alle lyspærene i min for litt under 3000 kr på merkeverksted. Kan jo sikkert be dem om å sette inn blå pærer isteden for røde. Skjønner imidlertid ikke hvorfor du vil ta bort det elegante, behagelige røde lyset for å sette inn noe skrikende fjortisblått. Greit i en gammal Golf, men ikke i en A6 altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtreme220 Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Sjekk http://www.ebay.de ,der finner du ombyggingsett til de fleste biler. Siter ------------------------ Én gang 4wd, alltid 4wd! ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belden Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Ikke gidd det da! Er vell nesten bare Audi som bruker rødt lys i instrumentene? Får ett litt ekslusivt preg pga det:p Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MuV Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Ikke gidd det da! Er vell nesten bare Audi som bruker rødt lys i instrumentene? Får ett litt ekslusivt preg pga det:p Enig. Om jeg først må bytte pærer så lurer jeg på å bytte til litt rødere pærer eneste. Lyset er litt oransj i forhold til CD-spilleren. Men er veldig behagelig å se på. Siter Audi 100 2,3E '91 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv1is Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Ikke gidd det da! Er vell nesten bare Audi som bruker rødt lys i instrumentene? Får ett litt ekslusivt preg pga det:p Neineinei. Her var nok Bayern tidlig ute! Men behagelig, det er det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg