Gå til innhold

Kjøpt meg 440 Turbo. Div spørsmål.

Ranger emnet


kenut

Anbefalte innlegg

Leste en plass at dynamoen til 850 serien skulle passe til 400 serien. Nå har jeg ikke Vadis oppe og går, men den gir vel litt mer ampere også. Vet ikke om dette er til både den gamle og nye modellen, og jeg har aldri fått det bekreftet. Kunne vært noe for de som eventuelt skal ha større annlegg i den.

 

Etter litt leting fant jeg linken.

 

http://debatt.passagen.se/show.fcgi?category=3000000000000008&conference=10500000000000444&posting=19500000002907232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lyset som viser at bakrutevarmen er på. lyser hele tiden. Men det er ikke varme i bakruta uansett hvordan knappen står.. Er dette et normalt varsel på at f.eks. en sikring er gått?

 

De som feilte resten var at: den "ledningsmatta" som kommer fram på siden av førersetet. Kom opp under clutchpedalen. Og gikk opp over feste til pedalen, slik at det ble napping i ledningene hver gang clutchen betjenes. Det jeg gjorde var ganske enkelt å ordne den dårlige kontakten i ledningen. Og legge "matten" slik at den ikke kom i veien for noen pedaler.

Mvh: Knut Olsen

 

03 Passat TDI 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke være noe rele til varmetrådene bak som har hengt seg opp da? Samtidig som ikke varmetrådene funker. Har du målt om det er strøm inn til varmetrådene? Vil jo tro at det er et rele til det uten at jeg vet hvor det er.. Ellers er det vel som Stig-Arne sier overledning en plass. Hadde det vært sikringen til varmen i bakruta hadde det f.eks ikke vært lys i klokka, og i tilegg ser dte ut til at blinklysene går på samme sikring, så da hadde du nok merket det.

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal takluken gå å ta bakover? Min går kun å flippe. Men regner med at den skal gå å få bak.

 

Noen som vet hvor mye turbotrykk motorn tåler? Og de letteste måtene å få en del effekt av motorn?

 

Og hvor strammes brekket? Inni bilen eller under?

Mvh: Knut Olsen

 

03 Passat TDI 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår