Rekord 2,2i Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 sitter å vurderer opel manta no, ka erforsjelen på gt-e og gsi? mye styr å få godkjent med 2,2 i eller 2,4i motor? Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 forskjellen er minimal. Byttet vel bare navn til GSi i takt med at Kadett E GSi kom ut. Ellers så har den annen farge på recarosetene, stort mer kommer jeg ikke på. 2.2 eller 2.4 går og få godkjent uten og forandre på noe annet en selve motorn. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 oki, takker, Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 husk bremser :driving 2,2i bremser går Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 husk bremser :driving 2,2i bremser går Er ikke behov for og bytte bremser for og få godkjent hverken 2.2 eller 2.4 i manta. men klart, skader aldri med bedre bremser. Hadde dog gått rett på Omega 24v bremser, synes ikke 2.2 bremser er verdt så mye som de ofte går for. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Hvis det er mulig så hadde jeg smellt på de kalipperne til 2.5V6 ja.. Men trodde dette bare gikk til senator.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Originalbremsene på manta er jo livsfarlige.. Hadde oppgradert de lenge før jeg begynte å tenke på motor! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 2,2 rekord kalipere koster jo nesten ingen ting. Går også å bruke Omega A kalipere, man får jo en hel omega for 1500kr nå for tiden. så sånn grovt sett så koster det ikke mye. Skivene får man på biltema for 350kr stk. Går også å lage ei distanse plate i orginal kaliperen, men hvorfor?? hehe.. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg