jaffa Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Jeg har et problem med mine ripper element. jeg får dem ikke til å spille noe bra, å jeg må få fiksa dette til 31mai........ noen som kanskje kan ha noen tips?? Jeg kjører en audison 2ch forsterker på dem nå i trykkkasse som er tegnet av BRS. Alle tips blir godt mottatt.:) Siter JaFFaMan is in tha house!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaffa Skrevet Mai 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Boss Ripper 12c Siter JaFFaMan is in tha house!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 ser det er dualwirekobling på den.. du har ikke bare kobla noe feil her da? Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaffa Skrevet Mai 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 troe ikke det.... har lagt en lask fra + på den ene spolen til - på den andre spolen. Siter JaFFaMan is in tha house!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Har du koblet begge elementene likt? For om de slår hver sin vei, så låter det drit... Prøv å snu fasene på den ene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 du kjører 4 ohm med andre ord ? kjør ned i 2 da. Reiner med at det er 8 ohm element. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg