Gå til innhold

Bass med chrome "bakdel" ^^

Ranger emnet

Janson

Anbefalte innlegg

Sånn som det ser ut nå, så veit jeg nok hva jeg går for.

Men det er spenna det butter på, så når jeg får skaffa det (og gud veit hvor lang tid det kommer til å ta) så vet jeg hvem jeg skal kontakte ja ;)

Og ja, T4 er lekker happyhappy

Of all the things I've lost, I miss my mind the most.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kom igjen nå folkens, dere kan vel bedre enn dette her... han vil ha noe i chrome som skiller seg ut og blir lagt merke til, og det beste dere greier er noe svart- og stålfargede dusinvarer som knapt skiller seg fra hverandre?? zzzz

Dette er standarden for det han er ute etter:

EternalStreetsound.jpg

:wave :wave :wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei

Grunnet nokså "vanskelig" tilgang til Audiobahn basser, så har jeg gått bort ifra den ideen. Men jeg er jo fult klar over at det er plenty med Chrome på de.

De er nesten litt for "pimp" for meg ^^ ja, etter litt betenkningstid så må jeg fastslå at de ER for pimp for meg :p

Men må vel nevne at bassen er mer eller mindre bestemt, så bare jeg får tilstrekkelig med penger så blir det handel :)

Mvh

Of all the things I've lost, I miss my mind the most.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei

Grunnet nokså "vanskelig" tilgang til Audiobahn basser, så har jeg gått bort ifra den ideen. Men jeg er jo fult klar over at det er plenty med Chrome på de.

De er nesten litt for "pimp" for meg ^^ ja, etter litt betenkningstid så må jeg fastslå at de ER for pimp for meg :p

Men må vel nevne at bassen er mer eller mindre bestemt, så bare jeg får tilstrekkelig med penger så blir det handel :)

Mvh

Hva slags bassr blir det a?

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider