ulfern Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 ok, skjønner.. så etter alt strevet med å få alt riktig.. høres det ikke ut som om det er verdt bryet om det sku ryke.. mylig jeg heller finner noe fancy digitale intrumenter å setter de inn i ei plate eller noe.. kanskje det er mere holdbart.. sry OT.. Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Jeg bytte hele ledningsnettet i min bil for å få inn digifizen (fikk den sammen med 16v-motoren jeg kjøpte, så måtte jo inn med det ledningsnettet uansett, bare for å oppleve at den tok kveld etter å ha virket en uke. Er jo temmelig 80-talls, og noen mener jo at det er det mest harry som noen sinne er levert av VW. Men er jo litt kult - annerledes. Men ikke verdt alle problemene jeg har hatt! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Bakluka ville jeg tatt fra innsiden. Ta bort plast dekselet og så ser du et stag du må dra opp.. Forøvrig hadde jeg heller brukt de 1100 spenna på å tørke meg bak. De instrumentene ser jo grufulle ut. Minner meg om Opel... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Jeg syntes det så drit ut men fikk det med motor...når jeg fikk det i bilen syntes jeg det så litt kult ut - skikkelig annerledes... Men når det ikke virker blir man bare forbanna. Jeg satser på at ledningsnettet fra sikringsboks og til instrumentene er det eneste jeg må bytte for å få brukt analoge instrumenter, for det har jeg fått tak i. Er noe dritt da jeg allerede har brukt 1200 på ny digifiz (som ikke virket) + frakt + 800 på ny ecu da jeg trodde det kanskje var den som ikke virket....er gewinde i ene hjørnet på bilen det. anger2 Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaultier Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Jeg syntes det så drit ut men fikk det med motor...når jeg fikk det i bilen syntes jeg det så litt kult ut - skikkelig annerledes... Men når det ikke virker blir man bare forbanna. Jeg satser på at ledningsnettet fra sikringsboks og til instrumentene er det eneste jeg må bytte for å få brukt analoge instrumenter, for det har jeg fått tak i. Er noe dritt da jeg allerede har brukt 1200 på ny digifiz (som ikke virket) + frakt + 800 på ny ecu da jeg trodde det kanskje var den som ikke virket....er gewinde i ene hjørnet på bilen det. anger2 Hvor kjøpte du motor og instrumentene fra, og hvor mye betalte du for det? Sorry, OT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 jeg betalte hor for digien min på ebay, men da hadde jeg fra før av så jeg har ikke hatt noe ledningsnett å kødde med itillegg... synes det er dritstilig jeg da, men smaken er som baken =) Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg