Gå til innhold

Digifiz problem løst !

Ranger emnet


Nedi

Anbefalte innlegg

ok, skjønner.. så etter alt strevet med å få alt riktig.. høres det ikke ut som om det er verdt bryet om det sku ryke.. mylig jeg heller finner noe fancy digitale intrumenter å setter de inn i ei plate eller noe.. kanskje det er mere holdbart..

 

sry OT..

Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

 

Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bytte hele ledningsnettet i min bil for å få inn digifizen (fikk den sammen med 16v-motoren jeg kjøpte, så måtte jo inn med det ledningsnettet uansett, bare for å oppleve at den tok kveld etter å ha virket en uke. Er jo temmelig 80-talls, og noen mener jo at det er det mest harry som noen sinne er levert av VW. Men er jo litt kult - annerledes. Men ikke verdt alle problemene jeg har hatt!

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det så drit ut men fikk det med motor...når jeg fikk det i bilen syntes jeg det så litt kult ut - skikkelig annerledes... Men når det ikke virker blir man bare forbanna. Jeg satser på at ledningsnettet fra sikringsboks og til instrumentene er det eneste jeg må bytte for å få brukt analoge instrumenter, for det har jeg fått tak i. Er noe dritt da jeg allerede har brukt 1200 på ny digifiz (som ikke virket) + frakt + 800 på ny ecu da jeg trodde det kanskje var den som ikke virket....er gewinde i ene hjørnet på bilen det. anger2

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det så drit ut men fikk det med motor...når jeg fikk det i bilen syntes jeg det så litt kult ut - skikkelig annerledes... Men når det ikke virker blir man bare forbanna. Jeg satser på at ledningsnettet fra sikringsboks og til instrumentene er det eneste jeg må bytte for å få brukt analoge instrumenter, for det har jeg fått tak i. Er noe dritt da jeg allerede har brukt 1200 på ny digifiz (som ikke virket) + frakt + 800 på ny ecu da jeg trodde det kanskje var den som ikke virket....er gewinde i ene hjørnet på bilen det. anger2

 

Hvor kjøpte du motor og instrumentene fra, og hvor mye betalte du for det?

Sorry, OT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår