Zipp0 Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Hei tiden er inne for å bytte registerreim på min mors 2001 mod Golf. møller ville ha 5700,- spenn for jobben.. noe som er litt stivt.. noen her som har bytta? har bare såvidt titta oppi der og det ser relativt trangt ut.. noen som vet hva som MÅ av? blir det lettere om motorfeste løsnes så jeg kan jekkke opp motoren litt? mvh Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Tar du det på Snap Drive blir det en 1000-lapp billigere om det hjelper. Har bestilt meg time til bytte der nå.... Ville ikke gjort det selv med mindre du er en dreven mekaniker med tilgang på rett utstyr. Hvordan jobben er kommer an på om du har AC eller ikke... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodoreb Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Skal du ikke fortelle hvilken motor det er?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 1,6 liter'n.. glemte d jg. med klimaanlegg forresten.. har bytta på en del andre biler men ikke hvor motorfestet må av siden reima er tredd rundt dette. (har jeg hørt) så hvis noen kunne fortelle meg en litt bedre fremgangsmåte enn å dra på snap drive så hadde det vært fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Er ikke noe mere stress om det er klima eller ikke.. Eneste "problemet" er at du bør løfte opp motoren i forkant, der motorfestet er, for å få ut noen av skruene. Men er en helt fin jobb om en har " skrudd litt på bil før "... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 noen som har peil hvordan det er på Gti? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Omtrent samme jobben... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 ok. den er god:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg