GolfRallye Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Et til Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Siste,, for nå Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 enda et Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by greenrallye Arbeidslyst skal jeg love jeg har. :) Venter bare på deler jeg, så er jeg i gang. Leverer muligens blokk og topp til borring og porting i løpet av ett par uker nå. Så er det bare å håpe på STOR ic. he he.. hvilke stempler og råder har du planer om å bruke? Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 På tide vi får en oppdatering fra GreenRallye hvordan det går med prosjektet. Har vært tyst en god stund nå. Hvorfor ha bildene "bygd" seg om til vedlegg?? Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Hva har du gjort med generator og andre ting du har sandblåst eller pusset? Klarlakk? Pent med et så reint motorrom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Generator? Hva tenker du på da? Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Dynamoen din. Men nå kom jeg på at ikke dynamoen din syns på noen av bildene :) Men alt annet som er blankt og fint da, f.eks girkassa. Du har vel behandla det med ett eller annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg