Gå til innhold

Knett sitt Opel Manta B prosjekt - WRC bygge

Ranger emnet


Knett

Anbefalte innlegg

Gi oss et budsjett!

Hva vil du gjøre med drivverk / type Gearbox for at det skal holde en "Jenspeed motor på 750-800 hk" ?

Hva tror du det koster å få bygget den motoren?

Hvor er du på planleggingsstadiet, dette skal jo passe sammen tilslutt ,

så da har du vel tenkt på alt ? Hjuloppheng , styring , geometri , drivaxler ,

etc ,etc ,..

Jeg bare spør.....

Rolf

 

Kan ikke så mye med geometri og slikt. Men jeg har kompiser og kjente som kan dette og de kan hjelpe meg. hehe.. heldigvis..

Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil

Opel Ascona B 20v - prosjektbil

Volvo 760/960 T5 - Skrotes

Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

få no info da, hva slags girkasse?? aktive differ?? osv

 

6-trinns x-trac sekvensiell girkasse. 8,5" diff framme og 9" bak. Diffhusene er av magnesium. Deler av girkassen er magnesium. Hvis jeg finner ut hvordan jeg legger inn bilder har jeg to bilder av girkasse.

Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil

Opel Ascona B 20v - prosjektbil

Volvo 760/960 T5 - Skrotes

Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv denne:

http://www.johan.nu/bilder/

 

Der får du lasta opp bilder.

Hva slags differ er det du skal ha?

aktive?

 

Nå er jeg ikke sikker på hva det vil si at de er aktive. Men det er originale uavhengige fra WRC.

Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil

Opel Ascona B 20v - prosjektbil

Volvo 760/960 T5 - Skrotes

Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har veldig snille foreldre som står som sikkerhet på lån for deg og ditt KJEMPE TØFFE bygge. Regner med at du har veldig mye peil på hva du driver med siden folka dine, og du så å si kaster 1 million ut av vinduet. For du vet vel det at man ikke får igjen de pengene etter du har bygd bilen?

 

(Beklager dette, men jeg lukter kun TULL av denne tråden, helt til du beviser dette i høst!)

 

Jeg tror mere på at julenissen kommer til meg i år, enn at du står å bygger en WRC Esc med Skropel-skall til 1 million kr! :crazysant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyttihelvette.. og folk sier JEG bruker mye penger på MIN Manta? skjønner ikke helt poenget med å bytte front og rompe på en Manta med Ascona... men men jeg respekterer deg for bygget og blir det realitet så blir det en værsting på Rudskogen bl.annet! Syns nå dette er bortkastede penger. Tenk hvis du skal selge den videre.. eller smeller hele greia. Glad jeg har lavbudsjetts manta hehe..

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten leverer Frode Engelund de bremsene som er tüv 410 hk. De er bare å montere rett på ascona og lignende.. Men koster flesk ja.

 

Hvis du synes det settet der er dyrt til 12 000 kroner... med 296mm/32mm skiver og Omega calippere... Så lurer jeg nå på hva du sier til AP Racing kitene som koster over 30 000... Da med 350mm/32mm skive og 6 stempla calippere, men allikevel....

02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges

89 Kadett E

85 Mercedes 190E - Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synes det settet der er dyrt til 12 000 kroner... med 296mm/32mm skiver og Omega calippere... Så lurer jeg nå på hva du sier til AP Racing kitene som koster over 30 000... Da med 350mm/32mm skive og 6 stempla calippere, men allikevel....

 

Hehe.. Det kan nå være opp til enhver å kalle det hva dem vil. Men jeg synes det er dyrt ja. Kan si at AP Racing sine er dyrere. For det er dem

Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil

Opel Ascona B 20v - prosjektbil

Volvo 760/960 T5 - Skrotes

Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår