Gå til innhold

Straydogs strøkne 240 93'

Ranger emnet


Straydog

Anbefalte innlegg

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Hansy: Går på Kongsbakken :)

 

peder003: Min bror skal se på saken, men han er bortreist i Thailand akkurat nå, så må vente til han kommer hjem... :P

 

Jeg sutrer over 100k ja, er jo ikke så lenge siden jeg runda 80k.. Tida går fort, huff.. Men noen som vet hva jeg skal gjøre med matte og løse lister? Listene nede på døra på førersiden har løsna litt, i tillegg til at fattern gjorde en dårlig poleringsjobb for en stund siden, er mange hvite merker rundtom som jeg vil ha fjernet... Tips? :)

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De breie dørlistene nederst på dørene er festet med dobbeltsidig teip...du kan ta av lista,skrape av restene av teipen på døra og på lista (pass lakken) og så er det bare å rengjøre godt og legge på ny teip. Kan også nevne at det er to styrepinner i hver ende på lista og 1 hull i hver ende på døra,så pass på at du ikke tar å kutter av de 2 styrepinnene,for da er det mye vanskeligere å få det beint.Teipen får du kjøpt på Volvo eller bilrekvisita rekvisita butikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...

Jaja, skjer ikke så mye med bilen - enda. Blir 18 om litt over 4mnd, da blir det nok aktivitet her. :)

 

Men jeg var å henta meg nye vinterfelger nå. Siden jeg overtar bilen 100% til vinteren, er det ikke noe vits med sommerfelger i år. Men her er et par bilder:

 

index.php?act=Attach&type=msg&id=149464

 

index.php?act=Attach&type=msg&id=149465

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Skjer ikke så veldig mye her, enda. Driver å jobber nå for å få råd til felger og Bilstein CS med senkefjærer + diverse krengestag. Ferdig med jobben om 3 uker, og blir 18 om 2 mnd og 2 uker. Kjørelæreren min sier at jeg kjører veldig bra, har hatt to dobbeltimer nå, og hun sier jeg ikke trenger mer enn et par til. Satser på å få oppkjøring på bursdagen min, og da setter jeg kursen mot Sverige for å hente et sett 18". :)

 

Ellers, så har jeg fått inn turteller. Overraska meg at motoren dør så jævlig allerede ved 3000rpm, er jo nesten som å kjøre diesel. Trenger ny motor. :op:

 

instrument2.jpg

 

Hva indikerer forresten denne lampa?

instrument.jpg

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår