Honda Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Hei,lurer på ka middler som må til for og få reine felger.. Har prøvd med avfettning men uten noe særli resultat... Stål ull har eg ikkje prøvd dette må vell fungere bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 avfetting og høytykk! ps: må huske å la avfettinga stå på litt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Tro det eller ei, men GRØNNSÅPE er det jeg har funnet ut at utklasser hvilken som helst avfetting ! Det holder lenge med å blande 1 del såpe og 3-4 deler vann.... Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940T Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Vask felgene skikkeli (avfetting høytrykk svamp såpe). Gå så på med lakkrens. Det tar asfalt godt. Legg på en glansvoks til slutt. Samme prinsipp som på lakken til bilen. Funka fint på mine felger. Fikk av MYE asfalt. Siter ´94 945: B230FT SOLGT ´95 850 : B5252S- SOLGT ´86 240 : B230A- SOLGT ´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen ´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2pk86 Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 folkens hva med felgrens? hmm jælig vanskelig og polere felgen etter lakkrens vis det er masse eiker og dritt da.. vis du ikek polereer kan det bli matt,vis du bruker lakkrens..felgrens fra whurt det tar alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Bruker et stoff som heter Sonax, jævlig bra greier. Selges på Mekonomen. Avfetting hjelper lite mot bremsestøv Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Først avfetting! la det virke litt men ikke lenge og etter det tar du felgrens!!! den er det viktig du ikke la være på lenge for den spiser opp lakken på felga! gjør dette vær dag på jobben og dette funker fjell! for nesten helt nye felger av utseende Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rypskar Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Det beste middelet til å fjerne olje er vanligvis zalo, så jeg bruker zalovann og en gammel oppvaskbørste for å rengjøre felgene. Det pleier å fungere minst like bra som felgrens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Jeg bruker ublandet avfettning, industritype. Svir av det meste hehe. Lar det stå en 5min før jeg går på med høyttrykkspyler. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Felg rens fra biltema+kost+tannbørte+vann= Rene felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Først avfetting! la det virke litt men ikke lenge og etter det tar du felgrens!!! den er det viktig du ikke la være på lenge for den spiser opp lakken på felga! gjør dette vær dag på jobben og dette funker fjell! for nesten helt nye felger av utseende Bruk en syrefri felgrens, så slipper man den bekymringen! Sonax som sagt.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Hva er best for å få bort bremsestøv som har sitti en stund? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Hva er best for å få bort bremsestøv som har sitti en stund? Felgrens.....syrefri så den ikke skader felgene dine. Bruk også en børste. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Felgrens.....syrefri så den ikke skader felgene dine. Bruk også en børste. Takk så meget :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 vask med mammas grønnsåpe og få det rent og pent.så poler dem :) funker som faen! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg