Lund Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Har en 92 mod golf 2..pasadena ell no sånt. Er forgasser innsprut på den..har jeg blitt fortalt..hehe Nå har den da begynt å fuske..mest når den blir varm. Kommer når jeg begynner å gi på, akkurat som om den ikke får nok bensin ell no.. prøver å ruse den opp, men bare kveler seg på en måte. lar jeg den stå litt på tomgang ell stopper den..kan jeg starte den og kjøre normalt litt, før den begynner igjen. noen ganger stopper den og ikke vil starte på leeenge.. jaja, er utrolig dårlig til å forklare, men har et håp om at noen vil skjønne det da=) hehe Noen som kan hjelpe meg? mvh torbjørn Siter Don't hunt what you can't get.. 04' VW Polo 1.9tdi Highline 92' Golf 1.8i - tålte ikke lyktestolpe - vrak 96' Audi A4 1.8t - Vrak 94' Opel astra 1.7tdi - Solgt 87' audi 80 1.8s 452000km..(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Har en 92 mod golf 2..pasadena ell no sånt.Er forgasser innsprut på den..har jeg blitt fortalt..hehe Nå har den da begynt å fuske..mest når den blir varm. Kommer når jeg begynner å gi på, akkurat som om den ikke får nok bensin ell no.. prøver å ruse den opp, men bare kveler seg på en måte. lar jeg den stå litt på tomgang ell stopper den..kan jeg starte den og kjøre normalt litt, før den begynner igjen. noen ganger stopper den og ikke vil starte på leeenge.. jaja, er utrolig dårlig til å forklare, men har et håp om at noen vil skjønne det da=) hehe Noen som kan hjelpe meg? mvh torbjørn Sjekk gummi-flensen mellom Monopoint'en("Forgasser innsprut" som du kaller det) og innsugsmanifolden. Ryker den, suger bilen falsk luft rett i innsuget. Bare prøv å løfte opp monopoint'en å se om den sitter fast/løst. Høres veldig ut som dette kan være problemet. skader ikke å sjekke. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lund Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Sjekk gummi-flensen mellom Monopoint'en("Forgasser innsprut" som du kaller det) og innsugsmanifolden. Ryker den, suger bilen falsk luft rett i innsuget. Bare prøv å løfte opp monopoint'en å se om den sitter fast/løst. Høres veldig ut som dette kan være problemet. skader ikke å sjekke. Okai, da skal jeg sjekke det i mårra! får håpe det er problemet da, dritt lei bilen nå..hatt den i bare 3 mnd da..jeje. Takk for hjelpa! Siter Don't hunt what you can't get.. 04' VW Polo 1.9tdi Highline 92' Golf 1.8i - tålte ikke lyktestolpe - vrak 96' Audi A4 1.8t - Vrak 94' Opel astra 1.7tdi - Solgt 87' audi 80 1.8s 452000km..(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoFFen Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 kan også være slangen som kommer fra bremsetrykkforsterkeren.. kommer rett på innsugsmanifolden den også ved innløp 4..(helt til høyre sett forfra) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Denna der.. så ut som under.. trakk falsk luft.. men det hadde ingenting med problemet mitt å gjøre! .. veldig like dine problemer slik så min slange ved innsuget ut... :) sprekkt og jævlig.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lund Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Takker for all hjelp:) Har ikke orka å gå ut å sjekke enda, har bihulebetennelse og da frister det ikke å stå ute nå. hehe Men da har jeg hvertfall noen tips til jeg blir frisk. mvh torbjørn Siter Don't hunt what you can't get.. 04' VW Polo 1.9tdi Highline 92' Golf 1.8i - tålte ikke lyktestolpe - vrak 96' Audi A4 1.8t - Vrak 94' Opel astra 1.7tdi - Solgt 87' audi 80 1.8s 452000km..(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoFFen Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Var den jeg prata om.. =) min er bare av gummi, så når det gikk hull på den så gikk bilen som en dass.. desto mer jeg gassa, desto dårligere gikk den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 er jo gummi det jeg har og.. men kommer veldig sterk damp der.. så det tørker og blir svinehardt.. deretter går det hull på faenskapen... har drivi å prata med noen tyskere.. og de mener det skyldes vakuumlekasje for min del.. vakuum er noe dritt... hvorfor må biler være styrt av det ? hva med å bruke elektrisk styring? mye enklere (dog dyrere) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg