martinyo Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hei. Jeg har kjøpt min farfars gamle mercedes benz 230 ce 89-modell og tenker på å bruke opp til 8000 på lydanlegg. Har du noen forslag til et komplett anlegg til denne prisen? Dvs. spiller, elementer, kabler, evt. kasser osv. osv. osv. Btw. Jeg skal ikke ha et anlegg med "trance-bass". Bassen bør helst være kjapp. Jeg hører på alt fra hip hop til metall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 CE utgaven mener jeg har ganske så stor hattehylle. Er det event. ønskelig å lage hull der, slik at du kan bruke sub i bagasjen. (mb er veldig tette mellom cupé og bagasje) Eller snakker du om 4 kanals til 2 sett gode komp. sett? Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg