Opeth Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Sykt bra show der i Las Vegas ser det ut som. Masse lekkert i linken fra Rizla. Det er vannvittig mange merker "der ute"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg har vært på CES messen i Las Vegas flere ganger, og jeg kan bare si at det er HELT VILT.... Men rent bilstereomessig så er messen i Sinsheim større..... Og til dere som "ler" av den nye ampen til RF.... Den er HELT vill.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 self er den vilt!! bare se på størrelsen, men det "morsome" er 30Amper til 1000watt...med 12-15 volt vel å merke... knock :tannløs Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 1000w av 30A er da ingenting, de lover også 15kw med 50A strømtrekk.. Skal kjøpe noen sånnr og starte egen strømproduksjon av ingenting :D:D Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 1000w av 30A er da ingenting, de lover også 15kw med 50A strømtrekk..Skal kjøpe noen sånnr og starte egen strømproduksjon av ingenting :D:D Har den ikke totalt med 400farad i kondensatorer? syntes jeg hørte noe sånt Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Har den ikke totalt med 400farad i kondensatorer? syntes jeg hørte noe sånt Hørte 4000F jeg.. Men tenk når dette går tomt etter et par basslag :D da vil den ha sitt av strøm Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 likte de nye forsterkerene til alpine jeg. noen som har skjønt dette med plass mangel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hørte 4000F jeg.. Men tenk når dette går tomt etter et par basslag :D da vil den ha sitt av strøm Den vil nok ha sitt av strøm FØR den skal slå de bassslagene og tenker jeg ;) Den er jo oppladbar :D Kanskje ta den med på stranda i sommer? :popcorn Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 12volt inn ja, ikke inni.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 likte de nye forsterkerene til alpine jeg. noen som har skjønt dette med plass mangel. Ja,de var fine men koster sikkert ALT for mye her i norge. syntes alpine forsterkere og elementer her er alt for dyre..Spillerne er det litt mere pris press på. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 12volt inn ja, ikke inni.. ? Hva hjelper dette? Bare lurer :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg sier bare: GLEM ALT dere kan om ohm lov, strøm og effekt når det gjelder denne ampen.... Dere kommer til å si: "Hvorfor tenkte jeg ikke på det først" når dere finner ut hvordan denne ampen funker.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg sier bare: GLEM ALT dere kan om ohm lov, strøm og effekt når det gjelder denne ampen.... Akkurat...så de har lagd en super-amp? som skrider MOT fysiske lover? Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg sier bare: GLEM ALT dere kan om ohm lov, strøm og effekt når det gjelder denne ampen.... Dere kommer til å si: "Hvorfor tenkte jeg ikke på det først" når dere finner ut hvordan denne ampen funker.... Hallo?? Jeg trodde ikke du skulle tro på dette.. Kan liksom produsere 15kw av 50A.. Om jeg modifiserer en slik til å drive flere slike, la oss si 10 stk.. Da har jeg 150kw med 50A strømtrekk og de 50A kan jeg hente fra en av de 10 som er koblet til denne. Da har jeg plutselig en uendelig og utømmelig energikilde! De har i så fall forandret hele verden med denne greia.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg sier bare: GLEM ALT dere kan om ohm lov, strøm og effekt når det gjelder denne ampen.... Dere kommer til å si: "Hvorfor tenkte jeg ikke på det først" når dere finner ut hvordan denne ampen funker.... Klippet og limt fra Termpro-forumet skrevet av Bobby Riley: "You need to throw out what you know about how an amplifier makes power and start over." "When you see how the amplifier works, you will ask yourself "Why didn't I think of that??!!!" Du kunne jo vært litt mer oppfinnsom da Tor Steinar, noen kunne jo tro at du vet noe ikke vi andre vet! :crazysant Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg